قیمت فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی پر تیراژ و تعداد بالا


قیمت فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم، ایرانی یا خارجی را از ما بخواهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ به قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به صورت سرویس، مشاوره، آموزش رایگان کار با دستگاه و نیز تعمیر و…، آغاز شده است. قیمت فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم را از کارشناسان آراد ماشین خواهید.

 

انواع دستگاه شیرینگ دست دوم

دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم انواع مختلفی دارد که در دو مدل شیرینگ کابینی و شیرینگ تونلی. در اینجا به معرفی آن می پردازیم:

شیرینگ کابینی نیمه اتوماتیک: دستگاه شیرینگ کابینی ساده ترین نوع دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک است. در این دستگاه حجم کامل رول در سمت راست بسته شده و عملیات رول گذاری، هدایت به کابین و برداشتن بسته از داخل دستگاه توسط اپراتور صورت می گیرد.
شرینگ کابینی تمام اتوماتیک: اصلی ترین امتیاز دستگاه شیرینگ اتوماتیک داشتن نوار نقاله است که برای هدایت محصول به بیرون کابین بعد از بسته بندی استفاده می شود.

شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک: این دستگاه برای بسته بندی های کوچک و نه چندان سنگین طراحی شده است.
شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک: این دستگاه مخصوص بسته بندی های سنگین و کم حجم مانند بسته های آب معدنی استفاده می شود.

خرید دستگاه شیرینگ دست دوم آراد ماشین

شرکت آراد ماشین، عرضه دستگاه های بسته بندی خود را محدود به دستگاه تازه ساخت نکرده است بلکه دستگاه هایی که یکی دوبار از آن ها استفاده شده و به اصطلاح دست دوم، اما در حد نو هستند را نیز به قیمت ارزان تر و پایین تر به فروش می رساند تا کسانی که سرمایه کمتری هم دارند بتوانند وارد کار شده و شروع به فعالیت و کسب در آمد کنند. آراد ماشین دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و به همراه ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. قیمت فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم را از شرکت آراد ماشین بخواهید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها