تسمه نقاله دست دوم

نوار نقاله برای اتقال سریع محصولات در خط تولید و غیره استفاده می شود


قیمت تسمه نقاله دست دوم بسیار مناسب است و در بازار سراسر کشور عرضه شده است. این محصول در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. تسمه نقاله ها جز تجهیزات مکانیکی بسیار مفیدی هستند که در همه ابعاد صنعتی کاربرد زیادی دارند.
در تمام زمینه های انتقال می توان به شکل جدی حضور انواع نوار نقاله را لمس کرد. این محصول که در بهترین کارخانه های داخلی و خارجی تولید شده است، دارای قابلیت استفاده به صورت دست دوم و کارکرده می باشد. این محصول در انواع مختلفی تولید شده و در دسترس مراکز صنعتی و تولیدی بر اساس نیاز می باشد. همچنین این دستگاه دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی بوده و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تسمه نقاله دست دوم

تسمه نقاله دست دوم در انواع و مدل های مختلفی ساخته می شود که قیمت آنها بسته به مدل و کارآیی آن متفاوت است. در اینجا با انواع نوار نقاله آشنا می شویم.

  • نوار نقاله تسمه ای یا لاستیکی
  • نوار نقاله رولیکی یا غلتکی
  • نوار نقاله زنجیری
  • نوار نقاله صفحه ای
  • نوار نقاله باربر سقفی
  • نوار نقاله قاشقی یا ملاقه ای
  • نوار نقاله شکم دار مخصوص خطوط بار

نوع کار تسمه نقاله

صرف نظر از اینکه سیستم تسمه نقاله دارای موتور بوده، از قرقره ها، غلطک ها، چرخ ها و تسمه های پلاستیکی یا pvc نیز در ساختار آن استفاده می شود. یکی از دلایلی که معمولا از سیستم های نوار نقاله استفاده می شوند این است که باعث تقویت کار انسان می شوند. یک دستگاه تسمه نقاله مانند یک کمربند بزرگ است که به شکل حلقه ای ثابت شده است. این حلقه به موتور متصل است و توسا آن تغذیه می شود. قسمت حلقه شده دستگاه همان چیزی است که ما آن را به عنوان تسمه نقاله می شناسیم و به طور معمول از جنس لاستیک ساخته می شود.

 

خرید تسمه نقاله دست دوم از آراد ماشین

خرید از آراد ماشین دارای مزایای زیادی می باشد؛ که یکی از آنها خرید دستگاه مطمعن از لحاظ کارکرد و سرویس کامل دستگاه است. شرکت آراد ماشین با وجود متخصصانی که در اختیار دارد می تواند تمام دستگاه ها را به طور حرفه ای و به صورت کامل سرویس کند. همچنین برای خریدی مطمعن، روی تمام دستگاه ها ضمانت سلامت دستگاه وجود دارد. مشاوران و متخصصان آراد ماشین به طور تخصصی آماده ارائه هرگونه مشاوره هستند. آراد ماشین برا یاطمینان شما مشتریان عزیز امکان تست دستگاه در محل را فراهم کرده است.

تماس با مشاوران آراد ماشین جهت خرید و مشاوره
09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها