لیست قیمت انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی ارزان

لیست قیمت انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی با قیمت های مختلف جهت بررسی مشتریان و انتخاب محصولی ارزان در دسترس است و به شکل تجاری در دسترس تمامی علاقه مندان و خریداران قرار می گیرد. تا با بررسی آن،  بتوانند محصولی مناسب و کاربردی که پاسخگوی نیاز های آن ها باشد را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به دست آورند و انتخابی صحیح داشته باشند، چراکه بسیار پیش آمده انتخابی غیر صحیح تا مدت ها اثر خود را بر روی جریان کاری  حفظ کرده است و باعث ایجاد خلل در فرایند های کاری شده است که جبران آن بسیار مشکل یوده .

دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

شرکت آراد ماشین، دستگاه بسته بندی خشکبار را در انواع مختلف طراحی و تولید کرده است. دستگاه های ساشه، توزین و سیل جهت بسته بندی خشکبار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه بسته بندی ساشه: این دستگاه، برای بسته بندی محصولات تک نفره استفاده می شود و وزن بسته های نهایی، بین 1گرم تا 50 گرم خواهند بود.

دستگاه بسته بندی توزین: این دستگاه، مخصوص بسته بندی انواع مواد گرانولی، مانند خشکبار، سویا، قند، شکر، حبوبات و… می باشد و در انواع دو توزین، چهار توزین و مولتی هد، طراحی و ساخته شده است.

دستگاه بسته بندی سیل: این دستگاه در دو نوع حرارتی و القایی طراحی شده است. قالب دستگاه سیل با توجه به شکل ظرف ، می تواند دایره ای، چهارگوش و…باشد. مکانیزم دستگاه های سیل، بصورت دستی ، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات است.

فیلم زیر عملکرد دستگاه توزین نیمه اتومات شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

این مطلب را نیز بخوانید: قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

جهت دریافت لیست قیمت انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی ارزان ، با مشاوران و کارشناسان فروش ما  تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها