تولید کننده دستگاه قند شکن دست دوم

دستگاه قند خرد کن دست دوم آراد ماشین


انواع دستگاه قند خردکن دست دوم  برای یک شکل و یکسان خرد کردن قند ها بسیار کاربردی می باشد و قیمت آن در لیست های موجود بسیار ناچیز می باشد.
دستگاه قند خردکن دست دوم برای خرد کردن قند به صورت یک شکل و یکنواخت کاربرد فراوانی دارد. علی الخصوص برای فروش، چون طرح زیبا و شکیل به قند ها می دهد و فروشنده را جذب خود خواهد کرد. این دستگاه در انواع مختلفی تولید و با قیمت خوب عرضه می شود. امروزه یکی از مایحتاج زندگی مردم قند می باشد که به صورت گسترده استفاده زیادی می شود که با استفاده از این دستگاه می توان به راحتی و آسان و مهم تر از همه صرفه جویی در وقت می باشد. کیفیت دستگاه یکی دیگر از این ویژگی های موجود می باشد. برای اطلاع مشاوره و خرید دستگاه قند خردکن دست دوم با کارشناسان شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

انواع قند خردکن دست دوم

انواع دستگاه قند خردکن دست دوم در شرکت آراد ماشین موجود می باشد. دستگاه های قند خردکن به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شود. قند خردکن نیمه اتوماتیک می تواند حدودا صد کیلوگرم قند را در یک ساعت به حبه های یک اندازه تقسیم کند. کله قند ها با کمک یک صفحه به صورت ورقه ای خرد می شود و با کمک یک صفحه هدایت کننده از زیر تیغه ها گذشته و بعد از  خرد شدن به روی یک سرند ویبره دار می ریزد که با کمک آن خاک قند را از حبه ها به طور کامل جدا می کند.
دستگاه قند خردکن اتوماتیک، ظرفیت بالاتری نسبت به مدل نیمه اتوماتیک دارد. با کمک این دستگاه می توان حدود دو تن قند را در یک ساعت خرد کرد. در این دستگاه کله قند ها با کمک اهرم به داخل هدایت ده و به صورت صفحه ای خرد می شوند. با نصب سیستم غبار گیر می توان غبار تولید شده از برش قندها را جمع آوری کرد.

 

خرید قند خردکن دست دوم از آراد ماشین

خرید قند خرد کن دست دوم از آراد ماشین به شما کمک می کند تا با صرف هزینه کمتری کسب و کار خود را راه اندازی کنید. شرکت آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و دستگاه را همراه با ضمانت سلامت به مشتری تحویل می دهد. کارشناسان و مشاوران ما آماده پاسخ به سوالات و مشاوره به شما هستند.

راه ارتباط با کارشناسان آراد ماشین: 09354960556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها