قیمت فر هشت دیس

قیمت فر هشت دیس

قیمت فر هشت دیس با توجه به جنس بدنه فر، ضخامت استیل، عایق به کار رفته در دستگاه و ابعاد سینی ها متفاوت است. ویژگی فر ها با توجه به برند و قیمت تغییر میکند.
در ادامه در رابطه با ویژگی های دقیق فر ها و انواع آن آشنا خواهید شد.

فر ها برای پخت انواع شیرینی، انواع نان فانتزی و غذا استفاده می شود. این دستگاه عمل پخت و پز را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد و برای تمامی ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شود. ابعاد و تعداد سینی های فر ها تعیین کننده ظرفیت این دستگاه می باشند.

انواع فر هشت دیس

  • فر کانوکشن گازی بدون بخار: این دستگاه دارای 8 سینی در ابعاد 40*60 است و ظرفیت دستگاه بر اساس این اعداد شناسایی می شود. فر کانوکشن گازی بدون بخار 8 دیس آراد ماشین دارای برق ورودی تک فاز و 220 ولت است و ابعاد خود دستگاه 108*85*107 است.
  • فر کانوکشن برقی بدون بخار: از فر برقی بدون بخار معمولا برای پخت و پز نان های حجیم استفاده نمی شود؛ چرا که نبود سیستم بخار در این نوع فر، باعث خشک شدن رویه ی نان می شود.
  • فر کانوکشن گازی بخاردار: ظرفیت این دستگاه 8 سینی در ابعاد 40*60 است که  قدرت گرمایش گاز آن 20 است.
  • فر کانوکشن برقی بخاردار: از این فر برای تمامی پخت و پز ها می توان استفاده کرد. این دستگاه علاوه بر پخت فوق العاذه دارای سیستم تمیز کننده خودکار نیز است.

ویژگی فر 8 دیس بخاردار و بدون بخار

فر های 8 دیس می توانند در نمونه های بخار دار و بدون بخار ارائه شوند. در ادامه با برخی از ویژگی های فر های کانوکشن بدون بخار آشنا خواهید شد:

  1. پنل دیجیتال
  2. تنظیم دما تا 260 درجه سانتی گراد
  3. دارای دو مرحله پخت با دما و زمان های متفاوت
  4. پخت و پز با هوای گرم
  5. قابلیت ذخیره 99 برنامه
  6. جریان هوای ثابت و یکنواخت
  7. حرارت غیر مستقیم
  8. حرارت غیر مستقیم
  9. درزگیر سیلیکونی و عایق حرارتی پتو سرامیکی و پشم سنگ
دستگاه های فر کانوکشن

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و ویژگی های فر هشت دیس، کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09359460556

برای ارتباط از طریق واتس اپ کلیک کنید.

فر 8 دیس نیمه صنعتی

ویژگی های فر بخار 8 دیس

  1. سه حالت پخت و پز: پخت با هوای گرم، پخت با هوای گرم با بخار مستقیم، بازسازی
  2. دارای تزریق دستی رطوبت
  3. دارای پیش گرمایش
  4. دارای مکث یا اتومات بین مراحل پخت
  5. سیستم خنک کننده داخل محفظه و…

قیمت فر هشت دیس

فرها در تعداد دیس های متفاوت موجود است. آراد ماشین سازنده انواع فر های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی است و این محصول را در تعداد سینی های مختلفی را ارائه می دهد.

کوچکترین ظرفیت دستگاه های فر، 4 سینی است که برای راه اندازی کسب و کار های خانگی و همچنین استفاده شخصی در خانه بهترین گزینه است. دستگاه های فر آراد ماشین با تکونولوژی پیشرفته و به روز دنیا طراحی شده اند و با مطابقت سازی با استاندارد های جهانی ارائه می شوند.

فر های هشت دیس آراد ماشین از پر فروش ترین فر های موجود در بازار هستند که با توجه به ویژگی های شاخص این دستگاه طراحی شده اند. قیمت این دستگاه با توجه به ویژگی های آن کاملا متفاوت است اما به طور کلی رنگ قیمت این دستگاه از قیمت حدودی 38.000.000 میلیون شروع می شود.
فر های بخاردار از فر های کانوکشن بدون بخار گران تر هستند، چرا که ویژگی های منحصر به خود را دارند.

آراد ماشین دستگاه فر 8 دیس را به صورت دست دوم نیز به فروش می رساند. فر 8 دیس دست دوم آراد ماشین به طور کاملا توسط کارشناسان ما بررسی می شود. قیمت فر هشت دیس دست دوم از نمونه نو آن مناسب تر است. به همین دلیل توصیه آراد ماشین به افرادی که بودجه کمتری برای خرید دستگاه در نظر گرفته اند، فر دست دوم است.
تمامی دستگاه های دست دوم آراد ماشین اورهال شده، با ضمانت سلامت دستگاه، بررسی شده از جهت سلامت موتور ها به همراه پشتیبانی ما به شما دوستان عزیز تحویل داده می شود. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها