دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن برای استفاده در فست فودها، ساندویچی ها، کارگاه های کوچک و کارخانه های تولیدی فلافل و غیره با توجه به سرعت بالای آن ها ساخته می شود. دستگاه های فلافل زن آراد ماشین حاصل سالها تجربه و فعالیت در حوزه صنعت ماشین سازی و صنایع غذایی می باشد که طراحی این نوع دستگاه ها به گونه ای است که کار قالب گیری را با سرعت بیشتر و بدون نیاز به دخالت دست به صورت کاملا بهداشتی انجام میدهد.

دستگاه های فلافل زن در دو مدل رومیزی و ریلی ساخته می شوند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه:

مجهز به تایمر جهت تنظیم مدت زمان کارکرد دستگاه
تولید کننده فلافل با وزن و شکل ظاهری یکنواخت
داشتن ظاهر شکیل و زیبا
بازدهی بیشتر دستگاه به علت عدم نیاز به نیروی انسانی ماهر
استیل بودن تمامی قطعات درگیر با مواد
قابلیت شستشوی تمامی قطعات درگیر با مواد از طریق باز و بسته شدن راحت دستگاه
قابلیت استفاده از برق مصرفی تک فاز/ ۲۲۰ ولت
قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن رومیزی

دستگاه فلافل زن رومیزی با ابعاد بسیار مناسب جهت استفاده در فلافل فروشی ها، کارگاه های کوچک، و… طراحی گردیده است. این دستگاه ها به علت عدم دخالت دست در کار قالب گیری از سرعت بالایی برخوردار هستند.

فلافل های رومیزی فاقد سرخ کن و ریل اتومات بوده بنابراین عمل سرخ کردن به صورت مجزا انجام می شود. روش کار این نوع دستگاه ها بسیار آسان بوده به این صورت که بعد از اینکه مواد فلافل داخل مخزن دستگاه ریخته شد ، دستگاه شروع به کار قالب زنی فلافل می کند که با قراردادن یک سرخ کن در زیر دهانه دستگاه می توان همزمان عمل سرخ کردن را نیز انجام داد.

دستگاه فلافل زن صنعتی ریلی

دستگاه فلافل زن صنعتی ریلی برای ظرفیت های متفاوت و با ابعاد بزرگتری ساخته می شود. این دستگاه بسیار مناسب برای تولید فلافل در کارخانجات، فست فودی های بزرگ، و غیره می باشد.

دستگاه های فلافل زن صنعتی ریلی همانطور که از اسم آن ها مشخص می شود به صورت تمام اتوماتیک و با ریل و سرخ کن طراحی و ساخته می گردند. روش کار این نوع دستگاه ها نیز بسیار راحت می باشد بدین شکل که بعد از اینکه مواد در مخزن دستگاه ریخته شد با توجه به تنظیماتی که اپراتور برای سرعت دستگاه انجام می دهد کار قالب گیری شروع شده و برای سرخ شدن وارد سرخ کن دستگاه میشود و از طریق حرکت ریل آن به راحتی از سرخ کن خارج می گردد.
جنس تمامی قطعات درگیر با مواد از استنلس استیل نگیر بوده تا در اثر مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

فلافل زن آراد ماشین

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند و نصب و راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان با خود شرکت می باشد

4.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها