دستگاه پرکن قوطی ، کیسه، جعبه و یا بطری مناسب براي پر کردن انواع مواد گرانولي، پودري و مايع در قوطي ها، کارتن ها و جعبه هاي مختلف است. شرکت آراد ماشین با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی در زمینه مواد غذایی در تهران مشغول به فعالیت می باشد.

انواع پرکن

انواع دستگاه پرکن (فیلر filler)

دستگاه های پرکن برای پرکردن محصولات مختلف مانند انواع مایعات غلیظ(عسل، شیره، خامه و …)، مایعات رقیق(آبلیمو، آبمیوه و …)، مواد پودری(ادویه جات، نسکافه، آرد و… ) و انواع مواد گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، غلات، قند، شکر، شکلات و … در پاکت های سلفونی، قوطی، بطری، ظروف مختلف پلاستیکی، جعبه، کیسه و … به کار گرفته می شود.

با توجه به نوع و جنس محصول از دستگاه های پرکن با مکانیزم های متفاوت استفاده می شود، همچنین با توجه به سرعت و ظرفیت تولید از مدل های نیمه اتومات و اتومات دستگاه های پرکن در منازل، کارگاه های کوچک بسته بندی و یا کارخانجات بزرگ صنعتی می توان استفاده کرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

دستگاه پرکن مایعات:

دستگاه پرکن مایعات مناسب برای پر کردن انواع مایعات غلیظ و رقیق همچون آب، عسل، دوغ، مربا و … در گرماژ های مختلف میباشد.

این مدل دستگاه ها در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود.

مشخصات و ویژگی های دستگاه:

ابعاد دستگاه اتوماتیک: طول ۳۴۰ سانتی متر، عرض ۱۳۰ سانتی متر، ارتفاع ۱۶۰ سانتی متر
ابعاد دستگاه نیمه اتوماتیک: ۴۰* ۱۲۰* ۸۰ سانتی متر
برق دستگاه: تک فاز/ ۲۲۰ ولت
جنس دستگاه: استنلس استیل
قابلیت تنظیم دستگاه از ۱۰ گرم تا ۲۰۰۰ گرم
حمل و جابه جایی آسان

خرید انواع دستگاه پرکن ادکلن

دستگاه پرکن پودری:

دستگاه پرکن پودر مناسب برای پرکردن انواع مواد پودری همچون پودر کاکائو، آرد، ادویه جات،… می باشد. این دستگاه برای پر کردن قوطی، پاکت سلفونی، جعبه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه پرکن ارزان

مشخصات و ویژگی های دستگاه:

  • قابلیت تنظیم از ۱۰ گرم تا ۲۰۰۰ گرم
  • سرعت دستگاه: ۱۰ الی ۱۵ بسته در دقیقه
  • نوع عملکرد دستگاه: پنوماتیک
  • جنس لوله و مخزن دستگاه: استنلس استیل
  • نوع پرکن دستگاه: اوگر
  • مجهز به PLC
  • کارکرد دستگاه: نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

دستگاه پرکن گرانول:

دستگاه قوطی پرکن گرانول شرکت آراد ماشین مناسب برای پر کردن انواع مواد گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، میوه خشک، وغیره در قوطی، کارتن، جعبه و… می باشد. سیستم دستگاه توزین، الکترونیکی می باشد.

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه:

ابعاد: ارتفاع ۲۴۰ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر، طول ۹۰ سانتی متر
نوع عنلکرد دستگاه: پنوماتیک
سرعت دستگاه: ۱۰ الی ۱۵ بسته در دقیقه
جنس مخزن دستگاه: استنلس استیل
قابلیت تنظیم دستگاه از ۱۰ گرم تا ۲۰۰۰ گرم
مجهز به PLC
کارکرد دستگاه: نیمه اتوماتیک، اتوماتیک

قیمت دستگاه گونی پر کن

تمام دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

نحوه کار دستگاه پرکن

دستگاه‌های پرکن (بسته‌بندی) عموماً برای پرکردن مواد مختلف مانند مایعات، پودرها، دانه‌ها، گرانول ها، قطعات کوچک و مواد خمیری در بسته‌بندی‌ها و ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به صورت خودکار عمل می‌کنند و فرآیند پرکردن را با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهند.

دستگاه های پرکن به دو صورت کلی تقسیم بندی می شوند که به عبارت زیر هستند؛

  • دستگاه های پر کن دارای سیستم پکینگ و بسته بندی
  • دستگاه های پرکن فاقد سیستم بسته بندی

نحوه عملکرد پرکن فاقد سیستم بسته بندی

در ادامه، نحوه کار عمومی یک دستگاه پرکن آرادماشین دارای سیستم بسته بندی را توضیح می‌دهیم. طبیعتا با حذف قسمت بسته بندی روند توضیح داده شده مرتبط با دستگاه پرکن فاقد سیستم بسته بندی خواهد بود :

  1. ظرفیت و بسته‌بندی  پرکردن تنظیم می‌شود. ابتدا بسته‌بندی‌های خالی در محل مناسبی برای پرکردن قرار می‌گیرند. سپس ظرفیت مورد نظر برای هر بسته‌بندی در دستگاه تنظیم می‌شود. این ظرفیت ممکن است به تعداد قطعات، وزن، حجم  مورد نیاز بسته‌بندی  مرتبط باشد.
  2. پرکردن مواد: مواد مورد نیاز برای هر بسته‌بندی به یک مخزن یا یک سیستم تامین مواد متصل می‌شوند. مواد ممکن است از مخازن جداگانه به دستگاه تزریق شوند یا از یک خط تولید اصلی به دستگاه منتقل شوند. در هر صورت، دستگاه پرکن از روش‌های مختلفی مانند چرخشی، چشمه‌ای، جریان ثقلی یا هوا استفاده می‌کند تا مواد را به بسته‌بندی منتقل کند.
  3. کنترل دقیق: دستگاه پرکن معمولاً دارای سیستم‌های کنترل دقیقی است که میزان مواد را کنترل می‌کنند. این سیستم‌ها می‌توانند با استفاده از سنسورها، ترازوها، تکنولوژی وزنه‌گذاری و مکانیزم‌های دیگر میزان مواد را اندازه‌گیری کرده و کنترل کنند.
  4. بسته‌بندی: پس از پر شدن بسته‌بندی با مواد، دستگاه پرکن بسته‌بندی را به طور خودکار بسته می‌کند. این مرحله ممکن است شامل جلوگیری از نشت، جلوگیری از هوای ورودی، بسته‌بندی شکستنی و سایر اقدامات مرتبط با بسته‌بندی باشد.
  5. خروجی: پس از پرکردن و بسته‌بندی، بسته‌بندی‌های پر شده از دستگاه پرکن خارج می‌شوند. این بسته‌بندی‌ها ممکن است به صورت خودکار از طریق نوارهای حمل و نقل، سیستم‌های کانوایر یا دستگاه‌های جمع‌آوری خروجی منتقل شوند.

دستگاه‌های پرکن می‌توانند بر اساس نوع مواد، بسته‌بندی و نیازهای تولیدکننده تنظیم شوند. همچنین، برخی از دستگاه‌های پرکن مجهز به سیستم‌های تمیز کننده هستند تا بهداشت و کیفیت بسته‌بندی را حفظ کنند.

قیمت دستگاه پرکن

شرکت آرادماشین با توجه به محصول مد نظر شما اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات خود می کند، با توجه به این که قیمت دستگاه پرکن به موارد بسیار زیادی از جمله نوع محصول، جنس مواد، ظرفیت، میزان کنترل ها و بسیاری نکات دیگر بستگی دارد لذا شما می توانید برای آگاهی از قیمت و انتخاب بهترین دستگاه مرتبط با محصولتان با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی در زمینه صنایع غذایی تمامی دستگاه های خود را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش با آموزش، نصب و راه اندازی رایگان ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید و فروش دستگاه قوطی پرکن با ما تماس بگیرید.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها