نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم

نوار نقاله رولیکی برای انتقال محصولات در خط تولید استفاده می شود


نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم، با توجه به نوع عملکرد آن متفاوت است. نوار نقاله ها برای جابه جایی محصولات و مواد مختلف در داخل کارخانه و تولیدی استفاده می شود. با استفاده از نوار نقاله می توان فشار کار را از روی نیروی انسانی برداشت. یکی دیگر از کاربرد نوار نقاله ها هدایت هدفمند زمان بندی شده است. انواع نوار نقاله های دست دوم را می توان بر اساس تعرفه فروش از طریق مرکز فروش تهیه نمود. این محصول در بسیاری از مراکز صنعتی و تولیدی بوده و از بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده شده است. نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و کیفیت بسیار بالایی می باشد که از آن میتوان به صورت دست دوم و کارکرده هم استفاده کرد. این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و در بازار به صورت مستقیم عرضه می شود. برای تهیه نوار نقاله های دست دوم سالم را می توان از طریق سایت فروش اینترنتی تهیه و استفاده نمود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید: 09197313849

 

انواع نوار نقاله

نوار نقاله ها انواع مختلفی دارد که در اینجا به توضیح انواع نوار نقاله می پردازیم:
نوار نقاله نواری: این نوع نوار نقاله جز پر کاربردترین دستگاه های نقاله هستند و با توجه به کارآیی آن برای کارهای متفاوت ساخته می شود.
نوار نقاله پیاله ای دست دوم: از جمله نوار نقاله هایی هستند که برای انتقال مواد فله به صورت عمودی یا زاویه زیاد کاربرد دارند.
نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم: به دستگاه نقاله ای گفته می شود که در آن محصول با جعبه یا کارتون می باشد و روی غلطک هایی حرکت می کنند.
نقاله پیچشی ماردونی: این نقاله برای جابه جایی انواع پودر و مواد گرانولی استفاده می شود.
نوار نقاله ثقلی یا آکاردئونی: در این نوار نقاله عامل حرکت محصول وزن و جرم آن بوده و بسته روی غلطک هایی که روی محورها نشسته اند جابه جا می شوند.

ویژگی های نوار نقاله غلطکی _ رولیکی

ویژگی های نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم این است که دارای استوانه های فلزی است. در صورتی که هر کدام از استوانه ها دچار مشکل شوند قابل تعویض و تعمیر هستند، در نتیجه به راحتی می توان رول معیوب را عویض کرد. این نوع نوار نقاله دارای استوانه های فلزی ضد زنگ هستند تا در معرض هوا و رطوبت دچار زنگ زدگی نشود. همچنین این محصول طوری طراحی شده که برای هر نوع مسیری مثل منحنی، شیب دار و چند راهی قابل اجرا می باشد.

 

مزیت استفاده از نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله های دست دوم در انواع مختلفی تولید شده است و تعرفه فروش نوار نقاله با یکدیگر متفاوت است و به صورت مستقیم در بازار سراسر کشور عرضه می شود. از مهمترین مزایای استفاده از این محصول به صورت کارکرده میتوان به قیمت ارزان آن اشاره کرد.این دستگاه در نوع دست دوم با توجه به قیمت مناسب، کیفیت قابل توجهی هم دارد؛ بنابراین قیمت پایین محصول دلیل بر عدم کیفیت آن نیست.

 

خرید نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم از آراد ماشین

خرید نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم از آراد ماشین به صورت نو و دست دوم میسر است. این شرکت روی تمام دستگاه های خود ضمانت سلامت دستگاه را ارائه می دهد و با کمک متخصصان خود تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند به همین جهت مشتری با اطمینان بیشتری می تواند از خدمات شرکت آراد ماشین استفاده می کند. خرید حضوری و غیر حضوری از شرکت نیز میسر می باشد. مشاوران آراد ماشین آماده ارائه هرگونه مشاوره به مشتریان محترم جهت خرید بهتر هستند.

تماس و مشاوره برای خرید از آراد ماشین: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها