نوار نقاله پیاله ای دست دوم

نوار نقاله دست دوم


یکی از بهترین روش های خرید نوار نقاله پیاله ای دست دوم از مراکز فروشی معرفی نمود که از کارشناسان فنی و خبره استفاده می کنند.
نوار نقاله پیاله ای دست دوم را می توان به صورت اینترنتی از طریق مرکز خرید تهیه کرده و از آن در بسیاری از مراکز تولیدی استفاده نمود. این کالا بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده است و توانایی حمل بار با وزن بسیار بالا را نیز دارا می باشد. برای تهیه این محصول می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمود که این روش برای تهیه محصولات دست دوم سالم و با قیمت ارزان بسیار مناسب می باشد. نوار نقاله دست دوم را می توان برای مصارف بسیار گسترده ای تهیه کرده و از آن ها برای حمل بار در بسیاری از مراکز استفاده نمود.

 

برای تماس با کارشناسان آراد ماشین با ما تماس بگیرید: 09197313849

 

نوع کار نوار نقاله پیاله ای 

نوع کار نوار نقاله پیاله ای به گونه ای است که مبتدی ترین افراد نیز می توانند با آن آشنایی پیدا کنند. از آنجا که این نوار با استفاده از دو قرقره به وسیله موتور و تسمه نقاله کار می کند، این محصول دارای سطل های بالابر هستند که به آن وصل می باشد. حمل مواد به صورت انباشته و عمودی انجام می گیرد و بهترین گزینه برای حمل سنگ ریزه می باشد. در واقع برای حمل مواد دانه ای شکل استفاده می شود. این نوع نوار نقاله در مقایسه با دیگر مدل های آن دارای شیب 45 تا 90 درجه اشاره کرد. مسیر حرکت این نوع نوار نقاله به صورت عمودی و افقی می باشد و انواع محصولات دانه ای را در سریع ترین زمان ممکن به مکان های مختلف حمل می کند.

ویژگی های نوار نقاله پیاله ای

  • حمل مواد و کالا به صورت پودر و دانه ای شکل
  • دارای شیب 45 تا 90 درجه
  • برای مسیرهای غیر عمودی، غیر افقی، شیب دار
  • دارای یک یا چند پیاله کانوایر کاسه ای با اندازه های متفاوت

خرید نوار نقاله پیاله ای دست دوم از آراد ماشین

خرید نوار نقاله پیاله ای دست دوم از آراد ماشین از نظر زمان به شما کمک می کند برای یک خرید خوب کمترین وقت را بگذارید. آراد ماشین با داشتن کارشناسان متخصص می تواند تمام دستگاه های دست دوم را به صورت حرفه ای ویرایش کند و قبل از فروش محصولات از پیش آمدن هر نقصی پیشگیری کند.با توجه به این امر آراد ماشین همه دستگاه های دست دومرا همراه با ضمانت سلامت کالا به شما عزیزان تحویل می دهد. کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره به شما هستند.
نوار نقاله آکاردئونی _ ثقلی دست دوم آراد ماشین را نیز با قیمت استثنائی از آراد ماشین بخواهید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین جهت مشاوره و خرید: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها