چرا آراد ماشین را انتخاب کنیم؟!

نصب و راه اندازی رایگان

نصب و راه اندازی رایگان

نصب و راه اندازی دستگاه های آراد ماشین، به عهده شرکت و کاملا رایگان می باشد. تیم آراد ماشین در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به شما است. برای نصب و راه اندازی دستگاه های آراد ماشین، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

گارانتی محصولات

گارانتی 12 ماهه

آراد ماشین، با اطمینان خاطر از دستگاه های خود، برای تمامی دستگاه ها، یکسال گارانتی در نظر گرفته است. ما به پاس همراهی شما دوستان عزیز در صنعت دستگاه خشک کن، دو سال گارانتی برای تمام قطعات در نظر گرفته ایم و پس از پایان این مدت نیز در کنار شما خواهیم بود.

خدمات پس از فروش

10 سال خدمات پس از فروش

تیم خدمات پس از فروش شرکت آراد ماشین، در شرایط مختلف در کنار شما هستند. کادر خدمات پس از فروش ما با کمال احترام، پاسخگوی 24 ساعته هستند. شما میتوانید بدون نگرانی از مشکلات احتمالی در زمان خشک کردن محصولتان، با ما در ارتباط باشید.

آموزش رایگان آراد ماشین

آموزش رایگان

برای راه اندازی کسب و کار خود با دستگاه های آراد ماشین، نگران آموزش نباشید! تیم آراد ماشین، آموزش رایگان، به همراه پشتیبانی 10 ساله و گارانتی را به شما هدیه می دهد. شما می توانید پس از خرید دستگاه، با ما تماس بگیرید و از آموزش رایگان آراد ماشین برخوردار شوید.

حمل و نقل

حمل و نقل به سراسر کشور

آراد ماشین، تمامی دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی خود را به سراسر کشور ارسال می کند. مجموعه ما، پس از عقد قرارداد دستگاه های نو و یا دست دوم، محصول شما را به باربری محل سکونت شما ارسال میکند.

کیفیت و کارایی فوق العاده

ورود آراد ماشین به عرصه دستگاه های صنعتی تحولی بزرگ در سطح کیفیت این دستگاه ها است. ما با قوت و کسب دانش فوق العاده و به کارگیری مهندسان و کارشماسان حاذق در این زمینه توانسته ایم بهترین دستگاه های خشک کن میوه، دستگاه های آبگیری، دستگاه های بسته بندی، تفت آجیل و خشکبار، نوار نقاله و دیگر محصولات را ارائه دهیم.

همچنین با به کار گیری مواردی خاص برای دستگاه های دست دوم، فضایی امن برای خرید آسان تر، مطمعن و کاملا تضمین شده ایجاد کرده ایم. برای اطلاع از شرایط خریداری دستگاه های دست دوم کافیست با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

با دیدن این کلیپ، بیشتر با آراد ماشین آشنا شوید:

مشاوره رایگان و تخصصی

کارشناسان آراد ماشین، با تخصص در حوزه ماشین سازی و تجربه فراوان در پشتیبانی و مشاوره، پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. برای مشاوره رایگان از کمپانی آراد ماشین برای دستگاه های نو با شماره 09120807304 و برای دستگاه های دست دوم با شماره 09359460556 تماس حاصل کنید. کارشناسان آراد  ماشین، به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

رضایت مشتری

کمپانی آراد ماشین، طبق نظر سنجی ای دقیق تا به امروز توانسته است رضایت 93 درصد از مشتریان خود را کسب کند. پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته و علم به تمامی سوالات مشتری در رابطه با دستگاه، توانسته رضایت شما عزیزان را جلب کند.

کیفیت دستگاه های آراد ماشین و نام این برند، در سراسر کشور شناخته شده است. شما میتوانید از طریق تمامی راه های ارتباطی با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.