نگاهی کوتاه به حوزه جوراب و دستگاه جوراب بافی


در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه و مختصر و مفید به حوزه جوراب و جوراب بافی داشته باشیم و انواع دستگاه های موجود در بازار را که مورد پیشنهاد هستند بررسی کنیم.
دستگاه جوراب بافی عمدتا در بازار ایران دو نوع وجود دارد یک نوع دستگاه های اتوماتیک هستند که قدیمی اند و دسته دوم و دیگر مدل از این دستگاه تولید نمی شود و قیمت مناسبی دارند؛ کار کردن با آنها نسبت به مدل کامپیوتری کمی سخت است، دستگاه های مدل کامپیوتری  بسیار مجهز تر هستند و می توانند کارایی خیلی بالاتری داشته باشند. دستگاه های کامپیوتری موجود در کشور عموما ساخت چین بوده و بعضا مدل های کره ای و ژاپنی هم با قیمت های بالاتری هم قابل ارائه هست.

در حال حاضر امکان ارائه این دستگاه وجود ندارد.

دستگاه جوراب بافی

دستگاه های جوراب بافی اتوماتیک و ایرانی به صورت تعمیر اساسی شده و با قیمت یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان به فروش می رسد و دستگاه های کامپیوتری از 16 میلیون تا 20 میلیون تومان به فروش میرسد.
دستگاه های پیشنهادی ما به مشتری های عزیزمان که به صورت عمومی و قابل استفاده هست دستگاه هایی با قیمت 18500000 تومان می باشد.
ظرفیت تولید دستگاه کامپیوتری هر روز 20 جین 12 عددی می باشد و نوع اتوماتیک هر 8 ساعت 7 یا 8 جین12 عددی تولید می کند. امکان تولید انواع جوراب ها را هر دو مدل داریم با این تفاوت که دستگاه اتومات فقط جوراب های  ساده تولید می کند که معمولا در دو رنگ هستن و تنوع طرح در این دستگاه کمتر دیده می شود اما نوع کامپیوتری می تواند هزاران مدل را بافته و ارائه دهد. دستگاه های کامپیوتری به همراه یک نرم افزار مخصوص کامپیوتر هستند که می توان با آن انواع جوراب ها را با سلیقه های مختلف و با رنگ بندی های متنوع طراحی کرده و بافت.

دستگاه جوراب بافی

لازم به ذکر است در هر دو مدل دستگاه می توان سیلندر آن را عوض کرد تا مدل جوراب مردانه یا زنانه و بچه گاه تولید کند.
در مدل کامپیوتری به این شکل است که شما هر نوع طرحی که بخواهید یا طراحی کنید می تواند ببافد با قابلیت استفاده بالای شش رنگ و 400 طرح روی این دستگاه ذخیره نمود.
هر دو مدل دستگاه عموما یک سردوز و اتو نیاز دارند که آن را باید به صورت جدا خریداری نمود که در بازار با قیمت های متفاوتی از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می توانید تهیه کنید.

دستگاه جوراب بافی

زمان تحویل این دستگاه ها :
اتوماتیک به صورت فوری و آماده است .
کامپیوتری درصورت وجود در انبار به صورت فوری تحویل داده میشود. در غیر اینصورت چون وارداتی هستند و از کشور چین وارد می شود حدود 40 یا 60 روز زمان می برد.
نکته مهم این است که تمام تسویه ها به صورت نقدی در صورت تحویل به صورت آماده در غیر این صورت مبلغی به عنوان پیش پرداخت گرفته می شود تا زمان تحویل دستگاه کل مبلغ تسویه می گردد.

دستگاه جوراب بافی

در پایان اگر بخواهیم در مورد سودآوری این کار صحبت کنیم باید اشاره کرد که این حوزه، کاری خوب و با ارزش بالا است و جامعه همواره به این محصول نیاز دارد. به خاطر حجم گسترده ی بازار این محصول می توان حجم کاری بالایی را به خود اختصاص داد اما باید در نظر داشت که تولید کننده های این محصول نیز در کل کشور فعال هستند و رقابت زیادی وجود دارد و نتیجه آن حاشیه سود کم می باشد. پس با تحقیق وارد این حوزه شوید تا جایگاه فروش خودتان را در بازار پیدا کنید.

در حال حاضر امکان ارائه این دستگاه وجود ندارد.

آراد ماشین شرکت سازنده دستگاه ها و ماشین آلات و خط تولید مواد غذایی است و در حال حاضر در زمینه ساخت و یا فروش دستگاه جوراب بافی فعالیت نمی کند. این شرکت به افراد علاقه مند در زمینه تولید مواد غذایی جهت راه اندازی کسب و کار های تولیدی و خرید دستگاه ها مشاوره های رایگان ارائه می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بصیراحمد حق پناه افغانستان
بصیراحمد حق پناه افغانستان
3 سال قبل

با سلام و عرض ادب شما گفتیم راجب به دستگاهی کمپوتری چقدر تولید دارد ولی راجب به دستگاهی عادی نگفتیم که چقدر تولید دارد قیمت چقدر است بیشتر توضیح داده ممنون میشم

حق پناه از افغانستان
حق پناه از افغانستان
3 سال قبل

لطف نموده آدرس و شماره انترنتی خود را بفرستید

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
3 سال قبل

با سلام
احتراما خواهشمند است در صورت امكان قيمت بروز دستگاه جوراب بافي رو براي اينجانب ارسال نماييد.طهماسبي

عبدالجلیل
عبدالجلیل
2 سال قبل

سلام خدمت شما تقدیم میدارم . به امید صحت وسلامتی شما من عبدالجلیل حکیمی هستم درکابل افغانستان زنده گی میکنم وبه یک پایه ماشین اتوماتیک جوراب بافی ضرورت دارم ومیخواهم که برایم ارسال کنید لطفا مرا رهنمایی کنید که از کدام طریق میتوانم ماشین اتوماتیک را دریافت کنم . وهمچنان قیمت ماشین به پول افغانی چقدر میشود که درکابل تسلیم شوم تشکر از اینکه شما ماشین های خوب تولیدی را به نمایش میگذارید .تشکر