شغل بسته بندی در منزل

شغل بسته بندی در منزل

کار در منزل به دلیل سرمایه کم ، انعطاف در زمان کار کردن و همچنین نیاز به ایده و خلاقیت و ریسک بسیار کم جزو پر طرفدارترین مشاغل دنیاست. افراد می‌توانند براساس ایده و خلاقیت و سرمایه‌ای که در اختیار دارند کسب وکارهای پرسود و درآمد در منزل راه‌اندازی کرده و بتوانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. از جمله مشاغل پرسود، شغل بسته بندی در منزل است. از مزایای کار در منزل می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما رئیس خودتان بوده و هر زمان که مایل باشید می‌توانید در کارتان وقفه بندازید. همچنین در کنار شغلتان می‌توانید به مسائل شخصی خود رسیدگی کنید. صفر تا صد سود و ضرر کسب و کاری که در منزل راه‌اندازی می‌کنید مربوط به خودتان بوده که این امر باعث به وجود آمدن استقلال کامل مالی و شغلی برای شما می‌شود و شما می‌توانید برند و کسب و کار کوچک خودتان را داشته باشید. البته نباید این نکته را فراموش کنید که ، کار در منزل به سختکوشی و انضباط فردی بیشتری نیاز دارد و افراد باید بیشتر تلاش کرده و مدام به دنبال فرصت های بیشتری باشند.

 

شغل بسته‌بندی در منزل

یکی از ساده‌ترین و بهترین کسب و کار و مشاغل خانگی که در این روزهایی که افراد و جامعه درگیر ویروس کرونا هستند بسیار رواج و رونق پیدا کرده است، بسته‌بندی محصولات است. این عمل با استفاده از دستگاه‌های بسته‌بندی که قابلیت استفاده در منزل و مکان‌های غیرکارگاهی را دارد انجام می‌شود. این شغل کوچک خانگی مزایا و سود بسیاری دارد. افرادی که قصد شروع این کار را دارند تنها باید دستگاه مدنظر و وسایل مرتبط با آن را خریداری کنند و نیازی به هزینه کردن برای  ثبت برند، تهیه کاتالوگ، حمل و نقل، بازاریابی و نیروی کار ندارند و سود خالصی که به دست می‌آورند بسیار قابل توجه است. صاحبان این کسب و کار باید به شکل ظاهری بسته‌بندی خود نیز توجه زیادی کنند زیرا ظاهر محصولات یکی از راه‌های جذب مشتری است.

شغل بسته بندی در منزل در زمینه‌های مختلف مانند مواد غذایی، حبوبات، خشکبار و پوشاک یکی از راه های کسب درآمد برای خانم های خانه دار، دانشجوها و افرادی است که  جویای کار در منزل هستند.

 

چه محصولاتی را می‌توان در خانه بسته بندی کرد و به فروش رساند؟

محصولات بسیاری را می‌توان در منزل با توجه دستگاه بسته‌بندی که افراد در دسترس دارند بسته بندی کرد و تنوع در این زمینه بسیار بالا است و انتخاب به عهده‌ی صاحبان کسب و کار می‌باشد. امروزه علاوه بر محصولاتی مانند آب‌نبات و شکلات، قند و شکر، حبوبات و خشکبار را می‌توان به سادگی در خانه بسته بندی کرد. البته  شغل بسته بندی در منزل محدود به محصولات خوراکی نشده و می‌توان پوشاک و قطعات الکترونیکی را نیز در منزل بسته‌بندی کرد. در بسیاری از شهرهای ایران محصولاتی مانند خوراکی خشک، حبوبات و خشکبار، زعفران، ادویه‌های مختلف، میوه خشک و مواد غذایی و همچنین انواع چای، شیرینی و کیک را در منزل بسته‌بندی می‌کنند.

 

بسته بندی میوه خشک

 

کار در منزل بسته بندی حبوبات

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار است. بسیاری از افراد از این دستگاه در منزل نیز استفاده می‌کنند به این دلیل است که این محصول از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این دستگاه به دو نوع کلی “دستگاه پرکن توزین” و “دستگاه پرکن حجمی” تقسیم بندی می‌شود.

نمونه های خانگی این دستگاه معمولا توزین دار تولید می شوند و با توجه به وزن کم و کارایی بالایی که دارند بسیار پرفروش هستند. می توانید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را در شرکت آراد ماشین با قیمت استثنائی و ضمانت یک ساله خریداری کنید.

 

 بسته بندی میوه خشک

برای اینکه بتوانید در منزل انواع میوه خشک و سبزیجات را با ظاهری شکیل و مناسب به فروش برسانید می‌توانید از دستگاه میوه خشک کن خانگی با قیمت مناسب استفاده کنید. دستگاه پرکن رومیزی، دستگاه دوخت و دستگاه وکیوم خانگی برای انجام این کار مناسب هستند.

دستگاه دوخت می تواند به صورت رومیزی و با هزینه بسیار پایین تولید شود. این دستگاه دهانه پاکت شما را دوخت می زند و کاملا دستی است.

دستگاه دوخت می تواند به صورت اتوماتیک و ریلی نیز ساخته شود. دستگاه سیل ریلی یا همان دوخت ریلی قابلیت بسته بندی و دوخت درب پاکت های شما را با سرعت بالا تری دارد. این دستگاه می تواند به صورت عمودی و یا افقی ساخته شود. معمولا برای محصولاتی که آبدار هستند از دستگاه دوخت ریلی عمودی استفاده می کنیم.

 

شغل بسته بندی در منزل با دستگاه دوخت

 

دستگاه بسته‌بندی خشکبار

خشکبار و آجیل از آن دسته محصولاتی هستند که مصرف آن در بین ایرانیان بسیار رواج دارد و با خرید دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل مانند دستگاه توزین و سیل می توانید بسته بندی این محصولات را در منزل انجام دهید و از این طریق به درآمدی ایده آل دست پیدا کنید.

دستگاه های بسته بندی خشکبار همانند دستگاه بسته بندی حبوبات در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. این دستگاه با استفاده از سیستم توزین محصول را به اندازه دلخواه شما وزن کرده و با فشردن پدال یا دکمه می توانید محصول را در بسته ها تخلیه کنید.

 

سبزی خرد کن

با دستگاه سبزی خرد کن خانگی می‌توان میزان خرد شدن سبزی را تنظیم کرد و از له شدن آن جلوگیری کرد. بسیاری از افراد از این دستگاه برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی استفاده می‌کنند و یا تمایل دارند عمل خورد کردن سبزی را مطابق میل خو در منزل انجام دهند و از بهداشت آن مطمئن باشند. دستگاه سبزی خرد کن خانگی از جنس استیل است و قطعات آن به راحتی از هم جدا می‌شود.

 

دستگاه خردکن سبزی

بشقابی و سطلی دو نوع از دستگاه های سبزی خرد کن هستند که نمونه بشقابی آن مورد تایید تر است؛ چرا که امکان له شدن سبزی در این دستگاه کمتر است.

دستگاه سبزی خرد کن با توجه به سفارش مشتری در ظرفیت های مختلف ساخته می شود.

 

دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین در انواع ظرفیت ها تولید می شود و نمونه خانگی آن از جمله دستگاه های پر فروش است. دستگاه خشک کن خانگی آراد ماشین با بدنه عایق حرارت و صدا بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار پرسود است. مصرف برق این دستگاه به قدری پایین است و در محاسبه سود محصول به آن توجهی نمی شود!
دستگاه خشک کن خانگی در سه ظرفیت 15 سینی، 20 و 30 سینی ارائه می شود. این دستگاه کاملا هوشمند است و بدون نیاز به جا به جایی محصول یا جا به جایی سینی ها تمام محصولات را به صورت یکدست خشک می کند. میوه خشک کن دست دوم آراد ماشین با ضمانت و برند آراد ماشین نیز به فروش برسد.

خشک کن 15 سینی آراد اشین به گونه ای طراحی شده که شما می توانید آنرا حتی روی اپن خانه قرار دهید و از آن استفاده کنید!

 

شغل میوه خشک در منزل

 

دو سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش، آموزش رایگان و پشتیبانی بیست و چهار ساعته از جمله دلایل رضایتمندی تمامی مشتریان آراد ماشین از دستگاه است.

 

چگونه می‌توانیم برای شغل بسته‌بندی در منزل مجوز اخذ کنیم؟

برای دریافت مجوز بسته بندی مواد غذایی در منزل، ابتدا باید وارد سایت وزارت کار و امور اجتماعی  www.mcls.gov.ir  شده و در قسمت مربوطه به نوع کسب و کار خانگی (مستقل، وابسته، تحت پوشش) فرم ثبت نام را تکمیل کنید. شغل بسته بندی مخصوصا بسته بندی حبوبات از جمله  مشاغل خانگی است که در فهرست سامانه مشاغل خانگی وجود دارد.

در ادامه باید فرم تکمیل شده ثبت نام را به همراه مدارک لازم به اداره کل تعاون یا دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه کنید.

تمامی افرادی که قصد دارند شغل بسته بندی در منزل را راه اندازی کنند، باید مجوز کار بسته بندی در منزل را دریافت کنند. اما برای گرفتن این مجو‌زها باید یک سری شرایط خاص داشته باشند:

  1. مجموع ساعت فعالیت هر فردی که در کسب و کار خانگی مشغول به فعالیت است نباید بیشتر از ۴۴ ساعت در هفته باشد.
  2. از ترددهای نامناسب با فضای محل سکونت جلوگیری شود.
  3. حجم تولید با فضای واحد مسکونی متناسب باشد.
  4. میزان فعالیت به نحوی باشد که باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان و به وجود آمدن گونه آلودگی صوتی، زیست محیطی، بصری نشود.
  5. فروش محصولات در منزل انجام نشده و خارج از محدوده سکونت صورت بگیرد.

 

نکاتی که باید برای شروع کار در منزل به آن توجه کنید:

  1. در ابتدای راه اندازی کسب و کار انتظار سود بالا را نداشته باشید. با شروع کسب و کار با قیمت معقول و کیفیت بالا به مرور زمان مشتریان خاص و ثابت خود را پیدا خواهید کرد.
  2. خشکبار در ایران یکی از پرمخاطب ترین محصولات خوراکی است. پس سعی کنید به بسته‌بندی این دسته از محصولات توجه بیشتری نشان دهید.
  3. با داشتن بسته بندی های خلاقانه و جذاب می‌توانید مشتریان بیشتری جذب نموده و کسب و کار خود را رونق بیشتری بدهید.
  4. در ابتدای کار و خرید دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه مدنظر مناسب کسب و کارتان بوده و برندی که از آن قصد خرید دارید معتبر بوده و گواهی ضمانت و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد.
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیه
سمیه

سلام من واقعا نیار دارم