قیمت دستگاه آبغوره گیری دست دوم

دستگاه آبگیری چند کاره


قیمت دستگاه آبغوره گیری دست دوم را از کارشناسان فروش آراد ماشین بخواهید. دستگاه آبگیری دست دوم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که به سبب همین امر بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. این دستگاه به گونه ای تولید شده است که با استفاده از آن می توان آب انواع میوه ها و سبزیجات مختلف را گرفت و محصولی مرغوب و خوشمزه را مورد استفاده قرار داد. دستگاه های آبگیری دست دوم به سبب آنکه دارای قیمت مناسبی هستند، این امکان را فراهم می آورند تا با خرید آن ها بتوان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

 

دستگاه آبغوره گیری دست دوم

استفاده از دستگاه های آبغوره گیری این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به آب غوره با کیفیتی دسترسی یافت. با توجه به اینکه روش های سنتی آبگیری از نظر بهداشتی زیاد مورد توجه نیست و همچنین زمان بر بودن روش سنتی باعث شده که از دستگاه آبغوره گیری استقبال بیشتری شود. این دستگاه با توجه به نوع طراحی و ساخت منحصر به فرد خود کمک می کند تا آبغوره با کیفیتی تولید شود. با توجه به نوع عملکرد این دستگاه، دونه های غوره له نمی شود بنابراین آبغوره به دست آمده به هیچ عنوان تلخ نمی باشد و کاملا صاف و یک دست است پس نیاز به صاف کردن مجدد آب محصول نیست.

 

قیمت دستگاه آبغوره گیری دست دوم

دستگاه آبگیری مناسب برای غوره و لیمو

 

انواع دستگاه آبغوره گیری دست دوم

دستگاه آبغوره گیری در دو مدل دو کاره و چند کاره ساخته می شوند. دستگاه های آبگیری دو کاره به صورت پرسی کار می کنند برای غوره و لیمو مناسب است. این نوع دستگاه با ظرفیت های متفاوت ساخته می شوند که با توجه به نیاز مشتری می تواند متفاوت باشد. هنگام خرید انواع آبگیری باید به ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه که شامل جنس بدنه، جنس تیغه، توان موتور و غیره توجه کرد. برای جا به جایی آسان تر دستگاه زیر پایه های آن چرخ تعبیه شده است و همین امر باعث شده دستگاه به راحتی قابل حمل باشد.برای اطلاع از انواع مدل ها و قیمت دستگاه آبغوره گیری دست دوم با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

خرید دستگاه آبگیری دست دوم از آراد ماشین

خرید دستگاه آبگیری دست دوم از آراد ماشین هم به صورت حضوری و هم آنلاین امکان پذیر است. آراد ماشین با در نظر گرفتن مشتریان خود ترجیح می دهد تمام دستگاه های دست دوم را قبل از رسیدن به دست مشتری سرویس کند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند. همچنین همه دستگاه های این شرکت به همراه ضمانت سلامت قطعات به مشتری تحویل داده می شود تا خرید مطمعن تری داشته باشد. کارشناسان آراد ماشین برای پاسخگویی به هر سوال و مشاوره به شما عزیزان آماده هستند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها