دستگاه اسلایسر

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی و نیمه صنعتی جهت برش دادن و خرد کردن میوه ها و صیفی جات مختلف به شکل های ورقه ای، خلال، نگینی و پوره طراحی و ساخته می شوند. دستگاه اسلایسر میوه در مدل های اتوماتیک و دستی برای اسلایس کردن محصولات در ظرفیت های مختلف طراحی می شوند. اسلایرهای برقی و پنوماتیک، دو مدل از پرکاربردترین نوع اسلایرهای شرکت آراد ماشین است.

اسلایسر

دستگاه اسلایسر میوه و صیفی جات

خرد کردن و برش دادن انواع میوه ها مانند سیب، موز، پرتقال، کیوی، آلو و … و همچنین خرد کردن صیفی جاتی نظیر سیب زمینی و پیاز به شکل های خلال، ورقه ای، نگین و رنده شده(پوره)، از مدل های مختلف اسلایسر استفاده می شود. استفاده از اسلایسری که با استفاده از آن بافت میوه ها حفظ شود و میوه های برش خورده از نظر ظاهری شکیل باشد از اهمیت بسیاری برخودارد است. از این رو باید در انتخاب اسلایسر دقت کرد.

دستگاه اسلایسر صنعتی

برای اسلایس کردن یا برش دادن میوه های مختلف در ظرفیت های بالا از دستگاه اسلایسر صنعی استفاده می شود. در کارگاه ها و کارخانجات تولید میوه خشک و در آشپزخانه رستوران ها و هتل ها و … که نیاز است ظرفیت بالایی از میوه و صیفی جات خرد و اسلایس شوند، از اسلایسرهای صنعتی آراد ماشین که در مدل های برقی و پنو ماتیک طراحی و ساخته می شوند، استفاده می شود.

اسلایسر دستی

دستگاه های اسلایسر دستی با تیغه استیل انتخابی مناسب برای برش میوه ها در ظرفیت های پایین است. میوه های نرم با این دستگاه به هیچ عنوان له نمی شوند. تیغه های این دستگاه قابل تعویض است و برای ورقه ای، خلال، پوره و نگین کردن میوه و صیفی جات آن ها را تعوض کرد.

دستگاه اسلایسر میوه پنو ماتیک

دستگاه اسلایسر میوه پنو ماتیک، محصولی جدید از شرکت آراد ماشین است که گزینه ای عالی برای تولیدی های میوه خشک محسوب می شود. برش دادن میوه های نرم مانند موز بدون اینکه بافت  و ظاهر آن خراب شود و همچنین ورقه ای کردن انواع میوه ها مانند سیب، کیوی، آلو و … با سرعت بالا از مزیت های استفاده از این اسلایسر است.

دستگاه اسلایسر پنوماتیک

قیمت دستگاه اسلایسر میوه صنعتی و نیمه صنعتی

جهت دریافت قیمت دستگاه اسلایسر میوه صنعتی و نیمه صنعتی آراد ماشین به کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا لیست قیمت و مشخصات دستگاه به همراه فیلم و عکس بطور کامل برای شما ارسال گردد. همچنین با بهره مندی از مشاوره های رایگان این شرکت بهترین دستگاه اسلایسر متناسب با محصول و ظرفیت تولید به شما معرفی خواهد شد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها