طراحی و ساخت دستگاه اسلایسر پنوماتیک، با توجه به نیاز گسترده تولید کنندگان میوه جات و صیفی جات خشک شده می تواند کمک بزرگی برای تولید کنندگان باشد.

دستگاه اسلایسر پنوماتیک

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان میوه خشک با استفاده از اسلایسر دستی کاره ورقه کردن میوه ها را انجام می دهند این در حالی است که این کار بسیار پر زحمت و خسته کننده است در نتیجه شرکت آراد ماشین تلاش خود را برای طراحی و ساخت دستگاه اسلایسر میوه اتوماتیک و صنعتی کرده است. اسلایسر پنوماتیک با توان سطح یک، قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا که بتوان در خطوط تولید صنعتی استفاده کرد.

دستگاه اسلایسر پنوماتیک میوه و صیفی جات

دستگاه اسلایسر پنوماتیک میوه و صیفی جات شرکت ماشین، ساخته شده است که بتواند با سرعت بالا انواع میوه جات و صیفی جات را ورقه کرده و فشار کار روی نیروی کاری کاهش دهد.

  1. دستگاه با بدنه تمام استیل ضد زنگ طراحی و ساخته شده است که بتواند هر روزه به صورت کامل شستشو داده شده و از نظر بهداشتی قابل تایید و مورد استفاده است.
  2. نیروی مورد استفاده این دستگاه هوای فشرده است که البته مصرف بسیار کمی داشته و می توان با استفاده از یک کمپرسور کوچک آن را تامین کرد.
  3. سرعت بالای این دستگاه و برش زدن انواع میوه های مختلف با دقتی باورنکردنی از جمله دیگر مزایای دستگاه اسلایسر پنوماتیک میوه و صیفی جات آراد ماشین است و میتوان در ساعت بیشتر از ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلوگرم میوه را اسلایس نمود.
  4. دقت اسلایس این دستگاه بسیار بالاست و می تواند عملکرد بسیار مناسبی در برابر برش دادن و اسلایس میوه جات سفت و نرم داشته باشد. این در حالی است که کاهش پرتی میوه موضوعی بسیار اساسی در حوزه میوه خشک است و باید این نکته را همیشه به هنگام اسلایس کردن در نظر داشت.
  5. اسلایس میوه هایی مانند سیب و پرتقال و سایر میوه ها حتماً باید به صورت افقی انجام شود که دستگاه پنوماتیک آراد ماشین توانسته است این موضوع را در نظر گرفته و به خوبی انجام دهد.

مشخصات دستگاه اسلایسر پنوماتیک

مشخصات دستگاه اسلایسر پنوماتیک آراد ماشین که شامل ابعاد و اندازه و وزن و کارایی و توانایی های آن میباشد طوری طراحی و ساخته شده است که بتواند هر تولید کننده بزرگ و یا کوچکی از آن استفاده نموده و فشار کاری را از روی نیروی کار برداشته و به راحتی بتواند کار اسلایس میوه جات، سبزیجات و صیفی جات را با دقت بسیار بالا انجام دهد.

ابعاد این دستگاه که یک دستگاه رومیزی است در حدود ۳۰ سانت در ۶۰ سانت است که با وجود یک جک پنوماتیک در دستگاه ارتفاع بیشتر از ۲۰ سانت ندارد این در حالی است که بدنه دستگاه توسط ۴ پایه چسبان به میز چسبیده میشود و به صورت کاملا بهینه شده به کار گرفته می شود.

این دستگاه می تواند انواع میوه جات مانند سیب و پرتقال و موز را اسلایس نموده و از طرف دیگر توانایی بسیار بالایی در اسلایس کردن گوجه، فلفل دلمه و سایر محصولات مشابه را دارد که می توان این محصولات را با ضخامت مورد نظر و قابل تنظیم و تعویض اسلایس نمود.

قیمت اسلایسر پنوماتیک آراد ماشین

با توجه به توانایی ها و قابلیت های دستگاه اسلایسر پنوماتیک قیمت این دستگاه توسط شرکت آراد ماشین طوری تعیین شده است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این در حالی است که می‌تواند کار چندین نیروی کار را انجام داده و با دقت بیشتر و سرعت بالاتر میوه های ورقه شده را تحویل دهد. در نظر بگیرید که کار کردن با این دستگاه کاری بسیار بسیار ساده است و بدون فشار آوردن به روی نیروی کار ساده ترین نیروی کار نیز می تواند از آن استفاده نماید.

با توجه به بدنه تمام استیل این دستگاه و استفاده از بهترین متریال موجود در بازار شامل جک پنوماتیک بسیار با کیفیت قیمت دستگاه قیمتی بسیار مناسب است چرا که تیراژ تولید این دستگاه بسیار بالاست و بسیاری از دارندگان خطوط تولید میوه و صیفی جات خشک از آن استفاده می نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها