دستگاه خشک کن

قیمت دستگاه خشک کن سیر که از کیفیت و قابلیت های خوبی برخوردار است در شرکت آراد ماشین بسیار مقرون به صرفه است و در ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به فروش می رسد.

به دلیل خاصیتی که سیر دارد همواره از طرف پزشکان تغذیه توصیه شده است و طرفداران زیادی دارد.

سیر خشک علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می کند به شکل پودری هم  استفاده می شود و بوی نامطبوع اولیه آن حس نمی شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

خشک کردن در گذشته به روش سنتی انجام می گرفت و با قرار دادن محصول در مقابل نور خورشید حجم مشخصی از محصول با صرف زمان زیادی خشک می شد. در این روش، اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی شد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های خشک کنی طراحی شده اند که حجم بالایی از محصول را با سرعت زیاد و در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

دستگاه خشک کن کابینی

روش کار دستگاه خشک کن سیر

روش کار دستگاه خشک کن سیر به این صورت است که بعد از پوست گیری به ضخامت های 1.5 تا 3 میلی متری به شکل ورقه ای برش داده می شود و در محلول های مناسب برای خشک شدن قرار داده می شوند.

با خروج سیر از محلول و آبگیری بر روی یک لایه پلاستیکی پلی اتیلن نسوز روی سینی های دستگاه چیده می شوند.

از طریق تابلو برق، تنظیمات رطوبت نهایی محصول و درجه حرارت که به عواملی چون میزان رطوبت منطقه، میزان ضخامت ورقه های اسلایس شده و نوع محصول بستگی دارد انجام می گیرد و با بسته شدن درب دستگاه، عمل خشک شدن به صورت تمام اتوماتیک و هوشمند شروع می شود.

با تخلیه رطوبت موجود در کابین های دستگاه و حرارت دهی باعث یکدست و یکنواخت خشک شدن محصول می شود و رنگ خودرویی بدنه باعث ظاهر زیبای این دستگاه شده است.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

ویژگی و مشخصات دستگاه خشک کن سیر

مجهز به عایق حرارتی بسیار قوی
مجهز به تایمر دیجیتال و کنترل کننده دما
مجهز به کانوکشن حرارتی
قابلیت تنظیم دما تا 80 درجه سانتی گراد
مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت تمام اتوماتیک و هوشمند
نوع سوخت دستگاه: برقی، گازی، گازوئیلی، دوگانه یا سه گانه
نوع عملکرد دستگاه: تمام اتوماتیک و هوشمند
دستگاه های خشک کن سیر در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی در سایزها و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند.
با دستگاه خشک کن سیر شرکت آراد ماشین می توان با صرف هزینه بسیار کم به راه اندازی کسب و کاری بسیار مناسب و با حاشیه سود بالا پرداخت.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی، انواع دستگاه های خشک کن از جمله دستگاه خشک کن سیر را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

تمام دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید سبزیجات و میوه خشک توسط شرکت آراد ماشین طراحی و تولید می شود.

دستگاه شستشو، انواع اسلایسر، پوست کن میوه و صیفی جات، دستگاه های خشک کن، انواع دستگاه های بسته بندی و غیره، با  بهترین کیفیت و کارایی به فروش می رسد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن سیر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاورین ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی  شما عزیزان باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها