نوار نقاله پیچشی را می توان بر اساس قیمت روز تهیه و استفاده نمود. این کالا بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. نوار نقاله ها امروزه در بسیاری از مراکز صنعتی و تولیدی مورد استفاده بوده و از بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده میشود. از مهمترین کاربردهای این محصول می توان به حمل کالا و قطعات در میان دستگاه های هر واحد تولیدی عنوان نمود. این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و به صورت مستقیم در بازار سراسر کشور عرضه می شود.

نوار نقاله پیچشی یکی از مهمترین انواع نوار نقاله محسوب می شود که با تولید و فروش آنها در بخش صنایع کشور به صورت عمده و جزیی با کمترین قیمت به فروش می رسد. استفاده از نوار نقاله در خط تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی باعث آسانی کار می شود. اما گاهی لازم است در مسیر خط تولید کارخانه،مسیر جابه جایی محصولات حول مداری تغییر شکل  بدهند که در اینجا استفاده از نوار نقاله پیچشی مشکل را به راحتی حل می کند.

ویژگی های نوار نقاله پیچشی

  • در برابر حرارت بالا مقاوم هستند
  • مقاومت بالایی در برابر کشیدگی تسمه دارند
  • به راحتی سابیده نمی شود
  • در برابر گرما و سرمای زیاد مقاوم هستند
  • به راحتی بریده نمی شوند
  • با سرعت یکنواختی در حال گردش هستند
  • استحکام بدنه بالایی دارند

خرید نوار نقاله پیچشی آراد ماشین

برای خرید نوار نقاله پیچشی آراد ماشین می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس بگیرید.برای تعیین قیمت به کارایی و مدل دستگاه توجه می شود. همچنین میزان سلامت موتور و تسمه هم دارای اهمیت بسیار زیادی در تعیین قیمت دستگاه است که این کار توسط کارشناس انجام داده می شود. آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و تمام نواقص احتمالی را برطرف می کند. همچنین شرکت روی تمام دستگاه های خود ضمانت سلامت دستگاه را میگذارد که مشتریان محترم بتوانند با خیالی آسوده از ما خرید کنند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

تلفن جهت تماس با مشاوران آراد ماشین: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها