بهترین دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن گازی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که به صورت مستقیم می توان آن را از شرکت آراد ماشین، تهیه نمود و محصولات باکیفیتی تولید کرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه خشک کن گازی در مدل های نیمه صنعتی و صنعتی طراحی شده است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که دارای سینی های مناسبی برای قرار دادن انواع میوه ها و سبزیجات می باشد و همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به بهترین نحو ممکن محصولات مختلف را درون دستگاه قرار داد.

دستگاه خشک کن کابینی

دستگاه میوه و سبزی خشک کن گازی

این دستگاه به سبب طراحی بسیار خاصی که داراست، این امکان را برای تمام افراد فراهم می آورد تا بتوانند با توجه به نیاز، انواع میوه و سبزی را خشک نمایند و مورد استفاده قرار دهند. دستگاه خشک کن گازی دارای ابعاد بسیار مناسبی است و همین امر موجب شده تا بتوان از آن در منزل نیز بهره مند شد.

تعداد سینی های دستگاه خشک کن با سوخت گاز از 20 سینی الی 130 سینی می تواند باشد. جنس سینی ها از کروم آبکاری شده است. جنس بدنه دستگاه گالوانیزه بوده و دارای عایق حرارتی XPS می باشد که یک عایق بسیار قوی می باشد و از اتلاف حرارت جلوگیری کرده و در نتیجه باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه خشک کن نیمه صنعتی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

جهت اطلاع از قیمت مستقیم دستگاه خشک کن گازی شرکت آراد ماشین، می توانید با با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها