بازار فروش بی واسطه دستگاه خشک کن


دستگاه خشک کن دارای دو مدل صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که در بازار به صورت فروش بی واسطه با قیمت بسیار مناسبی می توان آن را تهیه نمود.
دستگاه خشک کن از کاربردی ترین و پر فروش ترین مدل از دستگاه های موجود محسوب می شود که به صورت بی واسطه در بازار عرضه شده است. این دستگاه در سایز ها و مدل های بسیار مختلفی تولید شده است تا تمام افراد و صنایع بتوانند با توجه به نیاز و مورد استفاده خود آن را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این دستگاه به سبب کاربری بسیار بالایی که داراست، به گونه ای طراحی شده است که هم برای میوه و هم برای سبزی قابل استفاده می باشد و در نتیجه این امکان را فراهم می آورد تا با پرداخت هزینه بسیار مناسبی بتوان این محصول را خشک شده، مورد استفاده قرار داد.

کار با دستگاه خشک کن صنعتی تونلی

در طراحی دستگاه خشک کن صنعتی تونلی از نوار نقاله ای بهره گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد تا بتوان حجم عمده ای از انواع میوه و سبزی را از یک طرف دستگاه وارد نموده و از طرف دیگر به صورت خشک شده دریافت نمود. این دستگاه دارای طولی معادل 15 متر می باشد و همین امر موجب شده تا به منظور قرار دادن آن به فضای زیادی نیاز باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها