خرید انواع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه برای گرفتن آب انواع گوجه و بعضی از میوه ها مناسب است.


انواع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی دارای انواع مختلفی میباشد که به صورت خرید مستقیم از شرکت و با قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.
آب گوجه فرنگی از جمله محصولاتی به شمار می آید که به منظور تولید رب گوجه فرنگی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. برای تولید این محصول نیاز به دستگاه های آبگیری میباشد که به صورت خرید مستقیم در دسترس قرار گرفته اند. دستگاه های آب گیری گوجه فرنگی را با سایزها و مدلهای بسیار متعددی به بازار عرضه نموده اند که از جمله آنها میتوان به دستگاه های آبگیری صنعتی و خانگی اشاره نمود که از کارایی بالایی برخوردار هستند. این مدل از دستگاه قابل استفاده برای تمام میوه ها و سبزیجات دیگر نیز میباشد.

با کارشناسان آراد ماشین ارتباط بر قرار کنید تا بهترین مشاوره در رابطه با دستگاه های ابگیری و انواع دستگاه های مربط به صنایع غذایی را دریافت کنید.
مشاوران ما با کمال احترام پاسخگوی شما هستند.

خرید انواع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

انواع دستگاه آبگیری گوجه در بازار فراوان است. این دستگاه دارای جنس، برند، قیمت، ظرفیت و سیستم عملکرد های متفاوتی می باشد.
برند آراد ماشین، دارای ده سال سابقه درخشان کنار شما دوستان عزیز به ساخت انواع مختلف این دستگاه پرداخته است.
آراد ماشین، به پاس اعتماد شما دوستان گرامی، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های خود در نظر گرفته است. همچنین آراد ماشین این امکان را فراهم کرده است که پیش از خرید دستگاه، به صورت حضوری از خط تولید دستگاه دیدن کنید.
تمامی دستگاه های آبگیری گوجه ، از نظر سیستم عملکرد به چهار دسته تقسیم می شوند:
دستگاه آبگیری ماردونی
دستکاه آبگیری پرسی
دستگاه آبگیری پارویی
دستگاه آبگیری ماردون پرس

برای کسب اطلاعات بصری، در رابطه با دستگاه آبگیری گوجه آراد ماشین، ویدئو کوتاهی از کارکرد دستگاه برایتان آماده کرده ایم:

کارکرد انواع دستگاه آبگیری آراد ماشین

قبل تر، در همین مقاله در رابطه با سیستم عملکرد های مختلف دستگاه های آبگیری صحبت کردیم؛ در ادامه به توضیح کارکرد آنها می پردازیم.
دستگاه آبگیری ماردونی، که انواع آن را در بازار، مغازه های کوچک میوه فروشی و … دیده ایم دارای ماردوندر قسمت داخلی مخزن می باشند که میوه هارا له کرده و آب آنهارا می گیرد. این سیستم به دلیل قیمت پایینی که دارد در اکثرمواقع خریداری می شود اما در نظر داشته باشید که سیستم عملکرد ماردونی، شانس تلخ شدن آب محصول را بیشتر می کند. در این سیستم عملکرد معمولا دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته می شود که میزان خوردگی دستگاه، در طول زمان بالا است.
دستگاه آبگیری گوجه پرسی، میوه را به آرامی فشرده و پرس می کند. به این ترتیب آب محصول از آن خارج شده، از مش رد می شود و از خروجی خارج می شود.
دستگاه آبگیری پارویی، دارای تیغه آلومینیومی ای همچون پارو، درون مخزن دارد. با روشن شدن دستگاه، تیغه شروع به چرخیدن می کند و میوه توسط این تیغه ترکیده و آبگیری می کند.
دستگاه آبگیری ماردون پرس آراد ماشین، بهترین سیستم عملکرد در آبگیری هارا دارد. این دستگاه دارای ماردون و پرس می باشد و میوه هارا تا حد ممکن آبگیری می کند و کمترین رطوبت را در تفاله ها باقی می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های آبگیری، دکمه را لمس کنید:

آراد ماشین، تجربه ای متفا.ت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها