خرید دستگاه تفت دست دوم

دستگاه تفت برای تفت خشکبار و تخمه


خرید دستگاه تفت خشکبار دست دوم از نظر اقتصادی بسار مقرون به صرفه است. امروزه دستگاه تفت در میان فرآوران دانه های خوراکی طرفداران زیادی دارد که به صورت نو و دست دوم در بازار خرید و فروش می گردد، مجموعه ما در جهت رفاه حال مشتریان ارائه دهنده این دستگاه به صورت نو و دست دوم می باشد. این دستگاه در شرکت آراد ماشین با بهترین متریال ساخته می شود و جنس آن تماما استیل است.

 

دستگاه تفت چیست؟

دستگاه تفت برای تفت تخمه و خشکبار استفاده می شود. دستگاه تفت در سایزهای متفاوت ساخته می شود و بنا به نوع کار آن می توان در سایز مورد نظر سفارش داد. این دستگاه در را می توان در تناژهای 5 الی 80 کیلوگرم ساخت. سوخت مورد استفاده برای تفت دادن خشکبار، گاز و یا گازوئیل بوده و مصرف بسیار کم سوخت در این دستگاه بسیار حائز اهمیت است. این دستگاه از یک بدنه با جنس استیل ضد زنگ و یک درام حلزونی تمام استیل ساخته شده است. برای تفت تخمه بسیار زیاد استفاده می شود به همین دلیل معمولا آن را به اسم دستگاه تخمه پزی هم می شناسند.

 

خرید دستگاه تفت خشکبار دست دوم آراد ماشین

با خرید دستگاه تفت خشکبار دست دوم آراد ماشین با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید با یک بودجه کم، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. شرکت آراد ماشین در تولید این محصول در سایز های مختلف بسیار توانمند است. با توجه به اینکه این محصول در کارخانه به صورت نو تولید می شود اما دست دوم آن نیز موجود است. بساری از مشتریان ما که بنا به هر شرایطی مجبور به مهاجرت یا تغییر کاربری در کار خود شدند به ناچار به فکر فروش دستگاه خود افتادند. بنابراین این امر دلیل بر کیفیت پایین محصولات شرکت نیست. شرکت ما تمام تلاش خود را می کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و رضایت مندی بالا تولید کند.حتی دستگاه های دست دوم موجود در شرکت آراد ماشین نیز از این امر مستثنی نیستند. زیرا تمامی دستگاه های دست دوم قبل از فروش به مشتری به طور کامل و حرفه ای سرویس می شوند. همچنین برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، دستگاه های دست دوم به همراه ضمانت سلامت به فروش می رسند.

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت با کارشناسان ما از طریق شماره 09359460556 در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها