دستگاه آبگیر پرسی

دستگاه آبگیری پرسی یکی از دستگاه های کاربردی در صنعت غذایی است که امروزه برای مصارف مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود. انواع مختلفی از این دستگاه در بازار عرضه شده اند که براساس نیاز و سرمایه در نظر گرفته می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه آبگیری پرسی آشنا کنیم و به توضیح ویژگی ها، مشخصات و انواع آن بپردازیم. اگر قصد خریداری این دستگاه را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

برای تهیه دستگاه های آبگیری پرسی به صورت مستقیم میتوان از طریق مرکز خرید معتبر اقدام نمود. این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و حاوی بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز برای بدن میباشد. برای تهیه این کالا میتوان به صورت مستقیم از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمود که این روش بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر از سایر روشهای خریداری در سراسر کشور میباشد. دستگاه های آبگیری پرسی برای مرکبات مورد استفاده بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار میباشد. دستگاه آبگیری چند کاره نیز با سیستم پرسی عمل می کند.

دستگاه آبگیری پرسی چیست؟

دستگاه آبگیری یکی از مدرن ترین دستگاه های کاربردی است که با اجزای تشکیل دهنده خود موجب آبگیری محصولات مختلفی همچون انگور، گوجه، غوره، لیمو و غیره می شود. کار با دستگاه آبگیری آسان است و پس از آموزش اولیه توسط شرکت سازنده به راحتی می توانید محصولات مختلفی را آبگیری و از این طریق درآمدزایی کنید.

انواع دستگاه آبگیری

انواع محتلفی از دستگاه های آبگیری محصولات طراحی و ساخته شده اند که هر کدام از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و از جمله این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آبگیری چندکاره
  • دستگاه آبگیری پرسی
  • دستگاه آبگیری ماردونی
  • دستگاه آبگیری پارویی

عملکرد دستگاه آبگیری پرسی

این مدل دستگاه نیز که موضوع مورد بحث ما است، دارای سیستم پرسی است که با فشاری که بر محصول وارد می کند، باعث ترکیدگی آن و در نتیجه آبگیری محصول می شود.

نکته مهمی که خریداران این دستگاه باید مد نظر داشته باشند، این است که گوجه برای این دستگاه مناسب نیست چون با فشاری که بر محصول وارد می کند باعث ترکیدگی تخم و پرش به سمت مش های دستگاه می شود. از این رو احتمال خارج شدن آن و ورود به داخل آب میوه وجود دارد.

این دستگاه با توجه به تفاوتی که در کارکرد با دیگر دستگاه های آبگیری دارد، از قیمت متفاوتی برخوردار است. دستگاه آبگیری پرسی دو خروجی دارد که یک خروجی برای خارج کردن تفاله محصول و دیگری برای خروج آب محصولی که گرفته شده است.

ویژگی دستگاه های آبگیری پرسی

یکی از ویژگی های جذاب و مهم این دستگاه جنس استیل بدنه است که به دلیل تماس مستقیم با آب محصول و شست و شو از کیفیت بالایی برخوردار است و در طولانی مدت دچار زنگ زدگی یا ساییدگی نمی شود. همچنین استیل بودن بدنه دستگاه سبب افزایش سطح بهداشتی آن هنگام آبگیری از میوه ای اسیدی می شود.

موتور دستگاه از نوع گیربکسی است و دستگاه قابلیت فشار با استفاده از وزنه های مخصوص را دارد. برای سهولت استفاده و جابجایی دستگاه از چرخ های استفاده شده که در زیر دستگاه تعبیه شده اند. انرژی مصرفی این دستگاه نیز از طریق برق شهری تامین می شود.

ظرفیت دستگاه برای مصارف مختلف کاربردی است و در صورتی که از شرکت معتبری خریداری شده باشد، از گارانتی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی برخوردار خواهد شد.

کاربرد دستگاه آبگیری با مکانیزم پرسی

دستگاه آبگیری پرسی با توجه به اینکه ظرفیت تولید مختلفی دارد و برای انواع محصولات کاربردی است، قدرت بسیار بالایی در آبگیری فراهم کرده است که بدون هیچ تغییری در مزه و آب محصول، یک تولید محصول باکیفیتی را ارائه دهد.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در فضاهای کارگاهی بزرگ و حتی کارخانه های کوچک را دارد. این قابلیت به دلیل موتور قدرتمند آن، بدنه استیل و اهرم های بسیار محکمی است که در ساخت آن اعمال شده است.

قیمت دستگاه آبگیری پرسی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت این دستگاه با دیگر دستگاه های آبگیری با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، متفاوت است. عوامل مختلفی در قیمت گذاری این دستگاه تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور دستگاه
  • جنس دستگاه
  • انرژی مصرفی
  • شرکت و برند سازنده
  • ظرفیت دستگاه
  • خدمات و گارانتی

برای خرید دستگاه آبگیری پرسی باید به تمامی موارد قبل از خرید دقت کنید تا بهترین خرید دستگاه و عملکرد آن را در آشپزخانه های صنعتی و دیگر مکان های کاری تجربه کنید.

خرید مستقیم دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه آبگیری پرسی با توجه به اینکه در انواع مختلفی تولید می شود برای استفاده در منازل، کارگاه های نیمه صنعتی و صنعتی کاربردی است. برای تهیه این دستگاه می توانید به صورت مستقیم از طریق مرکز خرید معتبر اقدام کنید.

این محصول در صورت خریداری از شرکت سازنده معتبر براساس استانداردهای روز دنیا تولید می شود و برای آبگیری میوه ها و مرکبات پرکاربرد است و آبمیوه هایی که توسط این دستگاه آبگیری می شوند، می توانند در افزایش ضریب سلامتی بسیار تاثیرگذار باشند.

دستگاه آبگیری پرسی قابلیت خریداری به صورت اینترنتی و بی واسطه و حضوری با قیمت مناسبی دارد و با استفاده از آن می توان محصولات باکیفیتی را تولید کرد. همچنین با کمک این دستگاه می توان در مصرف برق و اتلاف وقت تا حدودی صرفه جویی کرد.

طراحی ساده و راحتی کار با این دستگاه سبب شده است کلیه افراد برای کسب درآمد با حاشیه مناسب نسبت به خرید دستگاه آبگیری پرسی اقدام کنند.

چه محصولاتی توسط دستگاه آبگیری پرسی، آبگیری می شوند؟

محصولاتی از قبیل گوجه، انگور، انار، لیمو، سیب، غوره و غیره

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها