گز، از جمله خوراکی های محبوب ایرانیان است که زادگاه آن شهر زیبای اصفهان است. گز، از جمله اولین محصولاتی است که صادرات شد. به گزارش ویکی پدیا در حال حاضر 450 واحد تولیدی در اصفهان به تولید گز مشغول هستند که بخش عمده ای از آن نیز صادر می شود. در صنعت بسته بندی، دستگاه بسته بندی گز اهمیت ویژه ای دارد؛ چرا که برای صادرات و فروش این محصول به صورت لوکس به بسته بندی های شیکی نیاز داریم.
گز به علت چسبندگی بالایی که دارد، معمولا به صورت تک نفره بسته بندی می شوند. برای بسته بندی گز تک نفره، بهترین گزینه، دستگاه پیلوپک است.

در این مقاله چه چیزی می آموزیم؟

دستگاه بسته بندی پیلوپک و انواع آن

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی پیلوپک

علت تفاوت قیمت در دستگاه های بسته بندی پیلوپک

خرید این دستگاه برای چه کسانی صرفه اقتصادی دارد؟

خرید دستگاه بسته بندی گز (دستگاه بسته بندی تک نفره)

دستگاه بسته بندی پیلوپک

وظیفه دستگاه پیلوپک، بسته بندی محصولات تک نفره در سلفون است که معمولا بسته های نهایی دارای دوخت بالشی هستند. دستگاه بسته بندی پیلوپک، دارای دو نمونه مکانیکی و PLC است که نمونه PLC آن دارای سیستم پیشرفته تری نسبت به نمونه مکانیکی می باشد. پیلوپک ها را می توانید به صورت نو و دست دوم تهیه کنید.

بسته بندی گز، بسته بندی کیک و کلوجه، بسته بندی ماسک و دستمال کاغذی و… با استفاده از دستگاه پیلوپک امکان پذیر است. دستگاه های پیلوپک معمولا به صورت سفارشی ساخته می شود. چرا که ابعاد هر بسته با یکدیگر متفاوت است.

 

نحوه کارکرد دستگاه پیلوپک

همانطور که قبل تر گفتیم دستگاه پیلوپک انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آن، نحوه کارکرد متفاوت است. در ادامه با استفاده از دستگاه پیلوپک مکانیکی و plc برای بسته بندی گز آشنا خواهید شد.

دستگاه بسته بندی گز مکانیکی: دستگاه بسته بندی مکانیکی از جمله دستگاه های قدیمی در پیلوپک هستند که قابلیت دو موتوره شدن و اجرای فتوسل روی آن وجود دارد. دستگاه بسته بندی مکانیکی آراد ماشین قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های plc دارند و به همین ترتیب سرعت پایین تری نیز دارند.
اگر قصد بسته بندی گز با هزینه کم و سرعت متوسط دارید، دستگاه های پیلوپک مکانیکی نو و دست دوم بهترین پیشنهاد برای شما هستند.

دستگاه بسته بندی گز plc: دستگاه بسته بندی پیلوپک plc، به دستگاه بسته بندی اتوماتیک شناخته شده است. این دستگاه با سرعت های مختلف کار می کند و میتوانید اکثر تنظیمات را با استفاده از سیستم پیشرفته آن انجام بدهید و نیازی به تنظیمات به صورت مکانیکی ندارید. متوسط سرعت این دستگاه از 30 الی 60 بسته در دقیقه است. اگر قصد دارید با سرعت بیشتری کار کنید، راهکار های زیادی برای بالا بردن سرعت دستگاه وجود دارد که شرکت سازنده دستگاه آن را برای شما اجرایی خواهد کرد.

 

دستگاه بسته بندی گز

دستگاه بسته بندی پیلوپک

اختلاف قیمت در دستگاه بسته بندی گز

شاید برای شما هم سوال باشد که علت تفاوت قیمت بین دستگاه های پیلوپک با توجه به چه مواردی است. در ادامه درمورد جزئیاتی که موجب افزایش قیمت در دستگاه های پیلوپک می شود صحبت خواهیم کرد.

انتخاب نوع پیلوپک به سلفون مصرفی ما، نوع دوخت، سرعت کار، ابعاد بسته و… بستگی دارد. در چه صورت می توانیم از پیلوپک های تک موتوره که ارزان ترین نوع پیلوپک ها هستند استفاده کنیم؟
اگر قصد دارید بسته بندی محصولات خود را در سلفون های شفاف انجام دهید بهترین گزینه برای شما، دستگاه بسته بندی گز تک موتوره است. در سیستم عملکرد این دستگاه تشخیص رنگ و برش توسط خال وجود ندارد و دستگاه بر اساس ابعادی که برای طول و عرض بسته تعریف شده برش را انجام می دهد.

 

 

پیلوپک های دو موتوره قیمت نسبتا بیشتری نسبت به دستگاه های تک موتوره دارند. با وجود یک موتور دیگر روی دستگاه، شما می توانید به راحتی سیستم فتوسل و حتی اینورتر را برای کنترل سرعت روی دستگاه نصب کنید.

پیلوپک های سه موتوره در اکثر مواقع برای دستگاه هایی استفاده می شود که قرار است بسته بندی بزرگی داشته باشند و عرض سلفون آنها زیاد است. در این صورت رول سلفون ما بسیار سنگین است و احتیاج به انرژی زیادی برای کشیدن آن روی نوار دستگاه نیاز است. استفاده های دیگری نیز از موتور دوم و سوم روی دستگاه می شود که ما به گوشه ای از آن اشاره کردیم.

 

خرید این دستگاه برای چه کسانی صرفه اقتصادی دارد؟

اگر هدف مشخصی دارید و قصد بسته بندی کاملا حرفه ای و مورد پسند بازار را دارید این دستگاه پیشنهاد خوبی برای شما است. دستگاه بسته بندی گز تک نفره برای افرادی که قصد بسته بندی در منزل با هزینه بسیار پایین را دارند گزینه خوبی نیست. از دستگاه پیلوپک اراد ماشین، جهت راه اندازی کارگاه و کارخانه های صنعتی استفاده کنید!

 

خرید دستگاه بسته بندی گز

برای خرید و مشاوره در رابطه با دستگاه بسته بندی گز دست دوم و نو می توانید همین حالا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
انواع دستگاه دست دوم موجود در کارخانه آراد ماشین دارای ضمانت سلامت دستگاه هستند و تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند. شما می توانید با تماس با کارشناسان آراد ماشین کاتالوگ و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها