انواع دستگاه فلافل زن

انواع دستگاه فلافل زن دست دوم


انواع دستگاه فلافل زن دست دوم مورد استفاده در تمام فست فود ها و رستوران ها می باشد، که یک نیاز اساسی بدلیل سریع بودن و خوش طعم و مزه بودن است که به فروش بالا می رسد.
دستگاه فلافل زن دست دوم امروزه یکی از نیاز های اساسی می باشد چون این دستگاه به گونه ای فلافل را درست می کند که خوش طعم ولذیذ باشد. جنس این دستگاه از استیل ناب و عایق بندی بسیار عالی می باشد بدون هیچ گونه تغییر شکل در هنگام پخت می باشد. فلافل امروزه خواهان زیادی دارد بدلیل اینکه در کمترین زمان تهیه و آماده می شود. حال می توان از این دستگاه استفاده کرد و مزایای آن را دید. کاملا به صورت بهداشتی تهیه و درست شده است و تمام مجوز های بهداشت را دارد.

 

انواع دستگاه فلافل زن دست دوم

انواع دستگاه فلافل زن دست دوم شامل دو مدل اتوماتیک و دستی موجود است. این دستگاه با رعایت استاندارد در صنایع غذایی ساخته شده است و بسیار کم مصرف است. برق مورد نیاز دستگاه فلافل زن از برق شهری تامین می شود. جنس بدنه دستگاه از نوع استیل می باشد و غالب داخل آن از چدن و استیل است. با استفاده از این جنس، دستگاه استهلاک کمتری دارد. قطعات دستگاه فلافل زن به طور کامل جدا می شوند و قابل شست و شو است. برای کار با دستگاه فلافل زن نیاز به نیروی انسانی ماهر ندارید. به لحاظ اینکه تعداد پرسنل کم و ظرفیت تولید بالا، سود دهی بسیار خوب و مناسبی دارد. در مدل اتوماتیک امکان قالب گیری بدون دخالت دست وجود دارد. تمام مراحل آماده سازی فلافل توسط دستگاه کاملا بهداشتی انجام می شود و شست و شوی قطعات به راحتی انجام می شود. فلافل زن دستی همان وسیله ای است که در بیشتر خانه ها وجود دارد و کاملا ساده و مکانیکی تعبیه شده است.

 

فروش فلافل زن دست دوم آراد ماشین

فروش فلافل زن دست دوم آراد ماشین برای راه اندازی یک کسب و کار با سود بالا، یک گزینه عالی است. آراد ماشین با کمک متخصصان خود دستگاه فلافل زن دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و همراه با ضمانت سلامت دستگاه به مشتری ارائه می دهد. مشتریان محترم جهت خرید می توانند هم به صورت حضوری هم آنلاین اقدام کنند. مشاوران و کارشناسان آراد ماشین به طور کامل برای مشاوره و پاسخ به سوالات شما عزیزان آماده هستند.

تماس با کارشناسان آراد ماشین: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها