دستگاه های جدید بسته بندی انواع قارچ های کوچک ( از قبیل دکمه ای و غیره ) در مدل های متفاوت همراه با عملکرد مختلف برای تولید کنندگان محترم جهت فروش آسان محصول در سراسر کشور عرضه گردید.
قارچ به عنوان یکی از مواد غذایی باکیفیت بالا سرشار از ویتامین B و C می باشد.از آنجایی که این محصول با قیمت پائین به بازار عرضه می گردد لذا تمامی اقشار جامعه به راحتی قادر به خریداری این محصول می باشند. قارچ های خوراکی در کشور ما اغلب به رنگ سفید قابل استفاده هستند.
حتما مدت زمان نگهداری قارچ را مد نظر قرار دهیم.زیرا به مدت طولانی نمی توان آن را نگه داری نمود. از علائم فاسد شدن قارچ رنگ و مزه آن می باشد. 
اگر قارچ به مدت طولانی در فضای آزاد یا حتی در یخچال نگه داری شود به مرور زمان رنگ آن به قهوه ای تیره نمایان می شود و کم کم شروع به سیاه شدن می کند که این خود سبب تلخ شدن مزه قارچ می گردد. صنعت آفرینان سخت کوش همواره به فکر راهکاری برای جلوگیری از این شرایط بوده اند. از جمله روش های نگه داری از این قبیل مواد غذایی بسته بندی کردن است.
شرکت آراد ماشین با تولید دستگاه های مختلف با عملکرد متفاوت، آماده خدمت رسانی به تولید کنندگان قارچ در سراسر کشور می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها