با دستگاه بسته بندی پیلوپک سریع و بهداشتی، انواع محصول خوراکی مانند بستنی و یخمک، انواع شکلات و بیسکوییت و…، را می توانید بسته بندی نموده و با قیمت های مناسب به مشتریان خود، عرضه کنید.
شرکت های سازنده دستگاه پیلوپک این دستگاه را برای بسته بندی محصولات متنوعی طراحی نموده و سایز بسته بندی و نوع آن هم، به خاطر سیستم تمام اتوماتیک آن قابل انتخاب است.


دستگاه بسته بندی پیلوپک

با پیشرفته تر و بهداشتی تر شدن روش های بسته بندی دستگاه پیلوپک و نیز کاهش اندازه آن، برای نصب در فروشگاه ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، منزل، کارخانجات و …، از آن برای بسته بندی انواع بستنی میوه، بستنی سنتی، بستنی کوپ، معجون، یخ در بهشت و …، نیز استفاده می شود.
دستگاه مذکور در قبل حین و پس از بسته بندی به صورت مستقیم با محصول در تماس نیستند، که مانع رشد آلودگی و میکروب زایی برای این محصول خوشمزه و پر طرفدار می شوند و تا رسیدن به دست مشتریان، ضامن سلامت و کیفیت اصلی آن ها، هستند.

دستگاه بسته بندی پیلوپک

جدید ترین مدل های دستگاه پیلوپک با مکانیزم پر قدرت و جدید می تواند تک تک مراحل را به شکل خودکار طی کند و در حین و پس از بسته بندی به دخالت دست یا وجود اپراتور یا دستگاه جانبی دیگر احتیاج ندارد به همین دلیل کاملا خودکفا بسته بندی انواع محصول را انجام می دهد.

خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک

برای داشتن مدل های مختلف رومیزی یا ایستاده دستگاه بسته بندی پیلوپک، از شرکت آراد ماشین انواع این دستگاه را به قیمت مناسب و ارزان و با خدمات پس از فروش تهیه کنید تا از خرید تان مطمئن شوید و هرگاه به مشکل یا ایرادی برخوردید با تماس با شرکت در سریع ترین زمان مشکل شما برطرف خواهد شد.

 

دستگاه بسته بندی پیلوپک

شرکت آراد ماشین با تجربه فراوان، همه انواع دستگاه بسته بندی بزرگ و کوچک چه در نوع ایرانی یا خارجی و یا نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، از جمله دستگاه بسته بندی پیلوپک را در سراسر کشور، به فروش می رساند.

آراد ماشین، دستگاه پیلوپک را به صورت دست دوم و اورهال شده به فروش می رساند. تمامی دستگاه های دست دوم آراد ماشین، با ضمانت سلامت دستگاه، برطرف کردن خردگی رنگ و پاسخگویی به فروش می رسد. جهت ارتباط با کارشناسان ما کافیست شماره 09359460556 را لمس کنید و با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها