دستگاه بسته بندی کوچک

گوشت شتر مرغ را هم، مانند سایر فرآورهای گوشتی و دامی، با انواع دستگاه بسته بندی وکیوم، به شکلی کاملا بهداشتی و به سرعت، قابل بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی گوشت شتر مرغ، جدای دستگاه های بسته بندی مانند ماهی، گوشت قرمز ، مرغ و …، نیست و با داشتن یک دستگاه می توانید همه موراد را به خوبی بسته بندی کنید.

شما می توانید جهت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل، دهانه ظروف شما را پرس می کند. پرس محصول شما به وسیله رولی که برای بستن درب ظرف انتخاب می کنید انجام می شود. این رول می تواند در انواع جنس های ترسبافون، فویل آلومینیومی، صدفی و … باشد.
شما ظرف را داخل جایگاه مخصوص دستگاه قرار می دهید و آن را درون دستگاه هل می دهید. کافی است سه الی پنج ثانیه صبر کند تا ظرف شما کاملا بسته بندی شود.

ویدئو کوتاهی از دستگاه سیل برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

بسته بندی گوشت مرغ، شتر مرغ، گاو، گوسفند، شتر، بز، بوقلمون، ماهی، میگو و…، نیز راحت و آسان شده و می توان تنها با داشتن یک دستگاه بسته بندی مناسب و مدرن، این محصولات را به خوبی و به صورت استاندارد و سالم، بسته بندی کرد.
دستگاه سیل وکیوم قبل از پرس کردن درب ظرف شما هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه کرده و تزریق گاز انجام می دهد. این تزریق گاز و خالی شدن بسته از هوای آزاد باعث موندگاری بالای محصول می شود.

برای آشنایی کامل با کارکرد دستگاه سیل وکیوم ویدئو زیر را مشاهده کنید:

فروش دستگاه بسته بندی گوشت

هر کدام از دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم برای بسته بندی گوشت، که می توانند در مدل رومیزی یا ایستاده و یا به صورت سیل وکیوم باشند و در این حین سیستم تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک داشته باشند، توسط شرکت آراد ماشین به قیمت مناسب در اندازه های متنوعی از بزرگ و کوچک در سراسر کشور به فروش می رسند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها