قیمت دستگاه گونی پر کن

دستگاه قوطی پر کن مایعات یکی از مدل های دستگاه های پر کن بوده که در انواع دستی، نیمه اتوماتیک  و تمام اتوماتیک بسته به نوع نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود.

طراحی این دستگاه ها نیاز به دقت و تخصص ویژه ای دارد، آراد ماشین توانسته با استفاده از توانایی نیروهای مجرب و مهندسین ماهر خود، انواع دستگاه پر کن برای مواد گرانولی، پودری، مایعات و غیره برای صنایع تولید نماید.

بسته بندی هر محصول در صنایع مواد غذایی از نظر غلظت و نوع مواد با یک دیگر متفاوت بوده و نیازمند دستگاه خاصه خود می باشد، با ساخت دستگاه پرکن تحولی شگرف در طیف عظیم صنایع صورت گرفت.

دستگاه قوطی پرکن مایعات برای پر نمودن انواع مایعاتی چون آب معدنی، روغن، سس، عسل و غیره استفاده می گردد. در ساخت این دستگاه نوع ماده، میزان غلظت، تیراژ و غیره حائز اهمیت می باشد.

این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم تزریق مواد می باشد و عملکردآن نیز به صورت پنوماتیک است.

دستگاه قوطی پر کن مایعات

انواع دستگاه قوطی پر کن مایعات

دستگاه پرکن مایع در مدل های پرکن ثقلی، پمپی پیستون و سیلندری تولید می شود. ویژگی مشترکی که در همه این دستگاه ها دیده می شود، جنس بدنه است که از استنسل استیل می باشد.

پرکن های پمپی برای مایعات غلیظ و نیمه غلیظی چون عسل، ژل، سس و غیره در انوع ظروف پت، pp، پلی اتیلن وشیشه کاربرد دارد.

پرکن ثقلی برای مایعات رقیقی چون آب معدنی، سرکه و غیره استفاده می شود.

پرکن های سیلندر پیستونی برای موادی چون عسل، مربا و غیره مناسب است. سیلندر از طریق ولم های نصب شده روی جک ها تنظیم می گردد. سیلندر ها دارای شیرهای دو طرفه می باشد که یک طرف آن به مخزن دستگاه و طرفی دیگر به نازل دستگاه وصل است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های پرکن آراد ماشین با ما تماس بگیرید.

این مطلب را نیز بخوانید: قیمت دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!