قیمت دستگاه آسیاب چکشی

قیمت دستگاه آسیاب چکشی آراد ماشین با بدنه استیل یا آهن، دارا ی موتور سه اسب و با امکان ساخت در ظرفیت های مختلف بسیار مقرون به صرفه می باشد. از آسیاب برای پودر کردن محصولاتی از قبیل ادویه، سنجد، هسته خرما، گندم، جو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آسیاب که توسط تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین با توجه به تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات طراحی و ساخته شده است، به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

آسیاب چیست؟

از دستگاه های پرکاربرد در صنایع، دستگاه آسیاب می باشد که برای خرد کردن و پودر کردن محصولات سخت در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آسیاب برای خرد کردن مواد جامد از مکانیزم هایی مانند پره ای و چکشی استفاده می شود.

انواع آسیاب

دستگاه آسیاب دارای انواع مختلفی از جمله پره ای و چکشی می باشد که با قطعات با کیفیتی که دارند محصولات را به بهترین نحو ممکن خرد و پودر می کند.

از دستگاه آسیاب در عطاری ها، کارگاه ها و کارخانه های تولید ادویه، مواد دارویی و یا برای فرآوری بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود.

با چرخش دستگاه آسیاب پره ای که تیغه های بسیار تیزی دارند سبب خرد شدن مواد با کیفیت خوبی می شود.

آسیاب چکشی مکانبزم متفاوتی در خرد کردن محصولات دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

عملکرد دستگاه آسیاب چکشی

عملکرد دستگاه آسیاب چکشی به این صورت است که مخزن، دپوی اولیه محصول را انجام می دهد و محفظه ای دایره ای شکل با دیواره های دندانه دار، قسمت اصلی دستگاه را تشکیل می دهد. در مرکز این محفظه چکش هایی وجود دارد که با سرعت بالایی می چرخند. زمانی که محصول درون محفظه ریخته می شود، حرکت سریع چکش ها سبب برخورد محصول به دیواره دندانه ای شکل می شود و آن را خرد می کند.

محصول خرد شده در نهایت از توری های تعبیه شده در دستگاه عبور کرده و از خروجی دستگاه خارج می شود. محصول را با تغییر توری و تعویض آن می توان در اندازه های مختلف خرد کرد.

دستگاه آسیاب

مشخصات و ویژگی های دستگاه آسیاب چکشی

از مشخصات و ویژگی های دستگاه آسیاب چکشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد دستگاه آسیاب چکشی آراد ماشین 90*55*80 سانتی متر بوده و با وزن 80 کیلو گرم، مناسب برای استفاده در مغازه ها، کارگاه ها و… است.

جنس بدنه دستگاه براساس درخواست و سفارش مشتری به صورت آهن یا استیل ساخته می شود و برق مصرفی دستگاه نیز به صورت تک فاز یا سه فاز می باشد. بر روی این دستگاه موتوری با قدرت سه اسب بخار نصب شده و با سبب می شود تا محصولات به راحتی خرد شوند.

با استفاده از آسیاب چکشی حدود 80 کیلوگرم در ساعت، از محصولات مختلف خرد و پودر می شود.دستگاه دارای سه عدد توری است که امکان تعویض آن  وجود دارد.

قیمت آسیاب چکشی

دستگاه آسیاب چکشی انواع و ظرفیت های مختلفی دارد و قیمت هر کدام  متفاوت است. یکی از فاکتورهای تغییر قیمت جنس بدنه است و با توجه به اینکه بدنه دستگاه از استیل یا آهن ساخته شود قیمت آن تغییر خواهد کرد.

تلاش شرکت آراد ماشین بر این است که دستگاه ها را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای به مشتریان عرضه کند.

شرکت آراد ماشین با بهره گیری از مجهزترین قطعات با کیفیت، انواع دستگاه آسیاب را در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

از خدمات شرکت آراد ماشین می توان به یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جواب گوی شما عزیزان باشیم.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها