قیمت دستگاه سیل وکیوم خانگی

خرید دستگاه بسته بندی سیل وکیوم سالاد ارزان

قیمت دستگاه سیل وکیوم خانگی که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است و قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد، در شرکت آراد ماشین  بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه ابعاد مناسبی دارد و برای محیط های خانگی، مغازه، فروشگاه و مکان هایی با محدودیت فضایی و کوچک مناسب می باشد.

به طور کلی دستگاه سیل وکیوم از کارآمدترین دستگاه های صنایع بسته بندی صنعتی بوده و در مدل های مختلف چند قالبه  طراحی و تولید می گردد.

از این مدل دستگاه برای بسته بندی مواد غذایی مانند بسته بندی گوشت ماهی، سبزیجات سالاد، غذاهای آماده، سبزی، قارچ، خشکبار، خیارشور و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی باعث افزایش زمان ماندگاری می شود و سبب کاهش اکسیده شدن، کپک زدن و بوگرفتن محصول در داخل ظرف می شود.

با ایجاد خلاء در این دستگاه، هوای داخل بسته خارج می شود و به داخل گازهای نگه دارنده تزریق می کنند و شرایط حفظ و نگه داری، ماندگاری طعم، رنگ و شکل و تازگی مواد درون بسته ایجاد می شود.

بسته بندی سیل

پمپ وکیوم در اکثر صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، کاغذ، چاپ، لاستیک، آب و فاضلاب، ماهی و میگو، رب سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم دو نوع دارد:

اتوماتیک: که در کارگاه ها و کارخانه جات مواد گوشتی، سبزیجات، ترشیجات، سالاد و غیره به کار می رود.

نیمه اتوماتیک: برای سیل ظروف پلاستیکی PP, PET, PE و غیره مناسب می باشد و در کارگاه های کوچک، کیترینگ، رستوران ها و… کاربرد دارد.

دستگاه سیل وکیوم خانگی به دو صورت رومیزی و با قالب کشویی ساخته می شود و در ابعاد و اشکال مختلف برای سیل ظروف پلاستیکی ساخته می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

روش کار دستگاه وکیوم خانگی

روش کار با دستگاه سیل وکیوم خانگی به این صورت است که در ابتدا ظروف مورد نظر را در قالب دستگاه قرار داده و به داخل دستگاه هدایت می شود سپس از طریق المنت های برقی قالب بالایی دستگاه به دهانه ظرف که فویل، آلومینیوم و سلفون است فشار وارد کرده و روی دهانه ظرف کاملا پرس می شود.

پمپ های وکیوم، هوای داخل ظرف را با قدرت مکندگی، همزمان با عمل سیل تخلیه می کنند و می توان ظرف را بعد از اتمام زمان سیل، از دستگاه خارج کرد.

فیلم زیر نحوه عملکرد دستگاه سیل وکیوم اتومات شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

ویژگی های دستگاه سیل دستگاه وکیوم خانگی

ویژگی های فنی دستگاه سیل وکیوم خانگی به شرح زیر است:

  • نوع قالب دستگاه کشویی است.
  • مدل قالب دستگاه می تواند چهار گوش، لیوانی و غیره باشد.
  • برق دستگاه تک فاز است.
  • جنس دستگاه استنلس استیل می باشد.
  • قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی بر روی دستگاه
  • مجهز به پمپ وکیوم
  • مجهز به سیستم چشمی و سنسور الکترونیکی
  • مجهز به پنل کنترل
  • قابلیت نصب تزریق گاز بر روی دستگاه

شرکت آراد ماشین دستگاه سیل وکیوم خانگی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، هم چنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور گذاشته است.

برای آشنایی با دیگر دستگاه سیل از جمله دستگاه سیل روتاری ودستگاه سیل خطی، مطالب دستگاه بسته بندی سیل آراد ماشین را مطالعه کنید.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم خانگی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان  و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها