دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن میوه دست دوم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است و به همین جهت به صورت مستقیم به بازار عرضه می گردد.
دستگاه های خشک کن، به صورت دست دوم و باکیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه شده اند که با قیمت روز می توان آن را تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

با خرید دستگاه های خشک کن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل توجهی صرفه جویی به عمل آورد. این دستگاه در مدل های صنعتی و نیمه صنعتی عرضه شده است و همین امر موجب شده تا تمام افراد بتوانند از آن بهره مند گردند و با توجه به نیاز خود این دستگاه را تهیه نمایند.

تفاوت عمده و اصلی دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت آن هاست.

کارشناسان و متخصصان شرکت آراد ماشین، جهت راهنمایی شما در انتخاب دستگاه متناسب با نیازتان، مشاوره تلفنی و حضوری رایگان در نظر گرفته اند.
دکمه تماس با ما را لمس کنید و با ما در ارتباط قرار بگیرید.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی

از جمله محصولاتی که  خشک نمودن آن ها با استفاده از دستگاه خشک کن امکان پذیر است،  شامل انواع میوه های مختلف همچون پرتقال و سیب و سبزیجاتی مانند قارچ و انواع سبزی های برگی می باشد.
این محصولات و محصولات مشابه آن توسط دستگاه های خشک کن آراد ماشین، به بهترین شیوه، بدون کپک زدگی و خرابی به چیپس میوه تبدیل می شوند.
انتخاب دستگاه برای تبدیل میوه های تازه به میوه های خشک بستگی به ظرفیت ورودی آن دارد.
هرچقدر تولید، گسترده تر انجام شود، مسلما به دستگاهی با ورودی بیشتری نیازمند خواهید بود.
قیمت دستگاه خشک کن میوه، با توجه به تعداد سینی ها و ظرفیت، همچنین به واسطه ورژن ها تغییر می کند.

قیمت دستگاه خشک کن میوه

کمپانی بزرگ آراد ماشین، سازنده انواع مختلف دستگاه های خشک کن در ظرفیت های مختلف می باشد.
در حال حاضر کوچک ترین و کمترین ظرفیت متعلق به دستگاه های خشک کن مینور، و بیشترین ظرفیت متعلق به دستگاه خشک کن سه کابین پلاس می باشد.
بدیهیست که تفاوت قیمت در دستگاه مینور و سه کابین پلاس واضح و زیاد است. قیمت دستگاه ها با توجه به نوسان بازار و نبودن ثبات در انتشار قیمت مواد اولیه سبب شد آراد ماشین، انتشار قیمت انواع دستگاه ها را به کارشناسان و مشاورانحاذق خود بسپارد. شما می توانید با لمس دکمه تماس با ما، با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

دستگاه خشک کن

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت در صنعت و خدمات

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها