اجاره دستگاه خشک کن

اگر قصد اجاره دستگاه میوه خشک کن را دارید، بهترین و به صرفه ترین دستگاه برای شما، دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین است! در این مقاله با انواع دستگاه های خشک کن آراد ماشین و نحوه اجاره آن آشنا خواهید شد. شما می توانید بدون خرید دستگاه، میوه، سبزی و … انواع محصولات خود را خشک کنید.

مشاوره جهت اجاره دستگاه میوه خشک کن:

09120807304

اجاره دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است و در بخش فروش، به صورت با دو سال گارانتی بی قید و شرط ارائه می شود. بنابراین کیفیت دستگاه های این مجموعه کاملا تضمین شده است. اجاره دستگاه میوه خشک کن برند های معتبر و بزرگ معمولا از سمت شرکت های سازنده امکان پذیر نیست. آرا ماشین، این شرایط ویژه را در نظر گرفته است تا شما بتوانید با شرایط مختلف کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

از مزیت های اجاره دستگاه خشک کن می توان به هزینه بسیار کمتر برای تولید محدود، نداشتن هزینه استهلاک دستگاه و بیکار نماندن دستگاه برای تایم های آزاد اشاره کرد.

شما می توانید با اعتماد به شرکت آراد ماشین به عنوان سازنده انواع دستگاه میوه خشک کن، این دستگاه را اچاره کنید و مطمعن باشید دستگاه با سلامت کامل به شما تحویل داده می شود و در صورت استفاده درست و طیق قوانین این برند، مسئولیت با شرکت می باشد.

اجاره دستگاه میوه خشک کن برای چه کسانی مناسب است؟

اجاره دستگاه میوه خشک کن برای تمامی افرادی که می خواهند این کار را شروع کنند بهترین گزینه است. در ادامه به برخی افراد که دارای شرایط خاصی هستند و اجاره دستگاه برای آنها مناسب است اشاره خواهیم کرد:

  1. افراد باغدار و یا کسانی که محصول خاصی را در فصلی خاص خشک می کنند.

افراد باغدار در برخی فصول سال نمی توانند از دستگاه خشک کن برای خشک کردن محصول خود استفاده کنند. بهترین گزینه برای این افراد شرایطی است که فقط در مواقع نیاز، بتوانند از این دستگاه استفاده کنند و فاقد هزینه استهلاک و هزینه اجاره فضای همیشگی برای نگهداری دستگاه باشند.

2. افرادی که قصد تست محصولی جدید با دستگاه خشک کن آراد ماشین را دارند.

برای خرید دستگاه های بزرگ با هزینه های بالا بهتر است اول از کیفیت و کارایی آن مطمعن شوید. اطمینان از کیفیت دستگاه و کارایی آن برای محصول شما از نکاتی است که برای خرید دستگاه، حتما باید به آن توجه کنید.

3. محاسبه و تست هزینه ها و میزان سود آوری این کسب و کاری بزرگ

4.  افرادی که به صورت موردی و محدود نیاز به وجود دستگاه در محل خود دارند.

5. کسانی که از نظر بودجه، دارای محدودیت هستند.

شرایط اجاره دستگاه خشک کن

برای اجاره دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین شرایطی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید به بهترین شکل محصول خود را تولید و به فروش برسانید.

  1. اجاره دستگاه از یک هفته تا ده ماه!
  2. آموزش خشک کردن میوه، کار با دستگاه و پشتیبانی به صورت رایگان!!!
  3. معرفی بنکداران به شما، جهت کمک در فروش محصول فله
  4. ارسال دستگاه به محل شما
  5. سرویس دستگاه بعد از هربار استفاده

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اجاره با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:
09120807304

دستگاه خشک کن اجاره ای آراد ماشین برای چه محصولاتی مناسب است؟

شما با استفاده از دستگاه خشک کن آراد ماشین می توانید انواع محصولات همچون میوه، سبزی، صیفی جات، مواد غذایی مانند ترخینه، کشک و… را خشک کنید.

 

میوه خشکشما می توانید از بعضی از دستگاه ها برای برخی محصولات خاص مانند جلبک، گوشت و دیگر محصولات خاص، با هماهنگی با کارشناسان ما استفاده کنید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین برای اجاره دستگاه میوه خشک کن:
09120807304

 

ظرفیت ها و مشخصات فنی انواع دستگاه خشک کن اجاره ای آراد ماشین

دستگاه خشک کن آراد ماشین در ظرفیت های کارگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی موجود است و شما می توانید برای عمل خشک کردن از آنها استفاده کنید.

مهم ترین چیزی که در ساخت دستگاه های خشک کن باید به آن توجه شود سیرکوله دقیق هوای گرم است. اگر گردش هوا در دستگاه های خشک کن به صورت یکدست انجام نشود قسمتی از محصول شما خیس و قسمت دیگر آن خواهد سوخت. دستگاه خشک کن باید به صورتی باشد که در صورتی که حتی یکی از سینی ها داخل دستگاه قرار گرفت، عمل خشک کردن با بهترین نتیجه باشد. پس حتما از سیرکوله دقیق دستگاه مطمعن شوید!

در دستگاه های خشک کن آراد ماشین از ظرقیت های ۳۰ سینی تا ۱۶۸ سینی موجود است و شما می توانید با توجه به شرایط یکی از این دستگاه ها را اجاره کنید.

مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، سرویس دوره ای دستگاه است. ممکن است دستگاه خشک کن قبل از شما به فرد دیگری سپرده شده باشد و در زمانی که دستگاه در محل شما است دچار مشکل شود! چطور از سلامت دستگاه مطمعن شویم؟

یکی از مزایا اجازه دستگاه میوه خشک کن از شرکت آراد ماشین این است که این کمپانی از بزرگ ترین سازنده های دستگاه خشک کن است و پس از هربار استفاده از دستگاه، قطعا آن را سرویس کرده و به شما در رابطه با سلامت دستگاه ضمانت خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره دستگاه میوه خشک کن با ما در ارتباط باشید:

09120807304

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها