انواع دستگاه بسته بندی دست دوم آراد ماشین

وجود تنوع بسته بندی نشان دهنده وجود دستگاه های بسته بندی متعدد در بازار است. دستگاه بسته بندی با توجه به نوع و جنس ظرف و یا سلفون شما انتخاب می شود و به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید دستگاه، از مشاوره های لازم در خصوص دستگاه بهره مند شوید. در این مقاله به شما کمک می کنیم بهترین دستگاه متناسب با نیازتان را با قیمت مناسب و به صورت دست دوم خریداری کنید.

در این مقاله چه می آموزیم؟

  1. چطور از سلامت و کیفیت دستگاه بسته بندی دست دوم مطمعن شویم؟
  2. دستگاه مناسب برای بسته بندی حبوبات دست دوم
  3. بهترین دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف دست دوم
  4. دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم و قیمت آن
  5. دستگاه پیلوپک دست دوم

 

دستگاه بسته بندی دست دوم

یکی از روش های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، خرید دستگاه دست دوم است. این دستگاه ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند پیشنهادی عالی برای افراد دارای کسب و کار هستند اما نکته اطمینان از کیفیت و سلامت دستگاه است!

یکی از هزاران مزایا خرید از شرکت آراد ماشین، وجود متخصصین برای اورهال کردن دستگاه های دست دوم است! با توجه به این که آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه بسته بندی، خشک کن و انواع دستگاه های مربوط به صنایع غذایی است، قبل از خرید دستگاه های دست دوم، آنها را کاملا بررسی و تمامی قطعات را چک می کند. بعد از اطمینان از کیفیت دستگاه و عدم خرابی و پوسیدگی قطعات آن را خریداری کرده و با استاندارد های مناسب با شرکت آراد ماشین آن را اورهال می کند و بعد به فروش می رساند.

آراد ماشین برای اطمینان خاطر شما عزیزان، برای تمامی دستگاه های دست دوم، ضمانت سلامت قطعات و پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است.

بنابراین اگر خرید خود را از شرکتی مطمعن انجام دهید می توانید از خدمات و پشتیبانی و همچنین سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم در انواع مختلفی تولید می شود. برای بسته بندی حبوبات، خشکبار و هرنوع محصول گرانولی می توانیم از دستگاه های بسته بندی توزین استفاده کنیم. دستگاه بسته بندی توزین دار قابلیت وزن کردن محصول را دارد. این قابلیت در این دستگاه موجب می شود سرعت کار کاربر بالا تر برود. در دستگاه های رومیزی که کوچکترین دستگاه های توزین هستند عملیات پر کردن پاکت، ظرف، جار و… به عهده این دستگاه است.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار آراد ماشین

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یا دستگاه توزین دار کوچک توانایی انجام عملیات ساخت پاکت و دوخت آن را ندارد؛ بنابراین باید از دستگاه دوخت در کنار این دستگاه استفاده کنیم. دستگاه دوخت دهانه سلفون شما را پرس می کند. به طور کلی این دستگاه برای ظرفیت های خانگی مناسب است و حتی می توانید از این دستگاه برای کسب و کار های کارگاهی نیز استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم بزرگ تر و نیمه صنعتی شامل دستگاه بسته بندی تک توزین می شوند. دستگاه های بسته بندی تک توزین امکان ساخت پاکت های مناسب با ابعاد مد نظر شما را دارند. این دستگاه سرعتی متوسط دارد و گزینه ای مناسب برای کسب و کار های نیمه صنعتی است. دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه صنعتی آراد ماشین را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، از آراد ماشین تهیه کنید.

دستگاه دو توزین دست دوم و دستگاه بسته بندی چهار توزین و با تعداد توزین های بالاتر از جمله دستگاه های بسته بندی حبوبات دست دوم صنعتی هستند که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردارند. دستگاه های توزین دست دوم برند آراد ماشین از بهترین قطعات ساخته شده و دارای کیفیت بالا است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از دستگاه بسته بندی توزین کلیک کن!

دستگاه سیل وکیوم دست دوم ، مناسب بسته بندی ظروف یکبار مصرف

برای بسته بندی برخی محصولات مانند الویه، سالاد، برخی از خشکبار و… از ظروف پلاستیکی استفاده می کنیم. برای بسته بندی این ظروف باید لایه ای سلفون روی دهانه ظرف پرس شود. دستگاه سیل در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک این کار را برای شما انجام می دهد.

 

اطلاعات بیشتر میخوای؟ همین الان با ما تماس بگیر:

09197313849

 

دستگاه های سیل در دو دسته بندی کلی به دستگاه سیل القایی دست دوم و دستگاه سیل حرارتی دست دوم تقسیم می شوند. به همین ترتیب دو دسته بندی متفاوت از دستگاه های سیل حرارتی خواهیم داشت:

  • دستگاه سیل حرارتی برقی

سیل حرارتی برقی می تواند در سه شکل دستی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک ارائه شود. اما کارکرد دستگاه سیل به چه صورت است؟ با دیدن ویدئو زیر می توانید با کارکرد این دستگاه کاملا آشنا شوید.

 

 

دستگاه سیل حرارتی دستی: در این سبک از دستگاه های سیل عملیات جمع کردن سلفون و سیل کردن به صورت دستی انجام می شود و دستگاه موتوری برای انجام این کار ندارد.

سیل حرارتی نیمه اتوماتیک: در این دستگاه جمع کردن رول به عهده دستگاه است. این دستگاه با وجود یک موتوری که دارد اضافه سلفون شما را جمع می کند و شما عملیات سیل کردن را با استفاده از اهرمی که برای دستگاه در نظر گرفته ایم انجام می دهید.

سیل حرارتی تمام اتوماتیک: در این نمونه از دستگاه سیل شما بهترین نوع دستگاه های سیل برقی تک قالب را خواهید داشت. امکان نصب تزریق گاز و… نیز روی این دستگاه وجود دارد.

  • دستگاه سیل حرارتی پنوماتیک: این دستگاه از جمله بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های سیل چند قالب است. این دستگاه با مکانیزم پنوماتیک کار می کند. برای دریافت اطلاعات کافی در رابطه با این دستگاه روی لینک رو به رو کلیک کنید: بهترین دستگاه بسته بندی سیل وکیوم دست دوم

دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم

بسته بندی ادویه در بسته های سلفونی و قوطی ها انجام می شود. اگر قصد بسته بندی ادویه جات در سلفون را دارید باید وزن بسته های خود را انتخاب کنید؛ چرا که اگر وزن بسته های شما بیشتر از حد مجاز دستگاه ساشه دست دوم شود، باید به فکر خرید دستگاه حجمی باشید!

دستگاه ساشه پودری برای بسته بندی ادویه و همچنین انواع مواد پودری در وزن های 1 الی 50 گرم استفاده می شود.  اگر قصد داشته باشیم بسته بندی ای با وزن بیشتر از 50 گرم داشته باشیم باید از چه دستگاهی استفاده کنیم؟ برای دریافت اطلاعات در رابطه با دستگاه ساشه دست دوم و بسته بندی مواد پودری در بسته های سلفونی روی لینک زیر کلیک کنید:

دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم

برای بسته بندی ادویه جات در قوطی یا جار بهترین گزینه قوطی پرکن ها هستند. قوطی پرکن ها در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می شوند. اگر کسب و کار بزرگی راه اندازی کرده اید و قصد بسته بندی ادویه جات و انواع مواد پودری در وزن های مختلف را دارید، از دستگاه قوطی پرکن اتوماتیک دست دوم استفاده کنید.

 

در آراد ماشین خط کامل پر کن، درب گزاری، درب بند و لیبل زن و… تولید و به فروش می رسد. کیفیت دستگاه های آراد ماشین، مهم ترین و بارز ترین ویژگی آن است. همچنین شما با وجود نصب و راه اندازی رایگان، مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با خیال راحت از دستگاه استفاده کنید.

دستگاه پیلوپک دست دوم

از دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم برای بسته بندی های بالشی استفاده می کنند. این دستگاه قابلیت بسته بندی انواع محصولات مانند کیک و کلوچه، بستنی، دستمال جیبی و… را دارد. پیلوپک های دست دوم طرفدار بسیاری دارند چرا که نمونه های نو آن قیمت بالایی دارند و  زمان بیشتری برای آماده کردن آنها لازم است.

 

 

دستگاه بسته بندی پیلوپک انواع مختلفی دارد. تعداد موتور ها، مکانیکی و یا PLC بودن دستگاه، ابعاد فک دستگاه و… موارد مهمی است که هنگام خرید این دستگاه باید به آن دقت کنید. درواقع قیمت دستگاه پیلوپک بسته به موتور، برند، ابعاد فک، و سال تولید دستگاه دارد.

آراد ماشین طراح و تولید کننده پیلوپک های PLC است. همچنین می توانید انواع دستگاه پیلوپک دست دوم را از آراد ماشین تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها