دستگاه بسته بندی مواد پودری

پفک های کارخانجات خود را به صورت تمام اتوماتیک، در ابعاد متنوع و سریع، با دستگاه بسته بندی با دوام، بسته بندی کنید.
پفک، چیپس، بیسکوییت، پوفیلا، شیرین گندمک و…، همگی با یک دستگاه مدرن، دارای پر کن خودکار، وزن گیرنده، سنسور های دقیق، کنترل کیفیت اتوماتیک و…، بسته بندی و آماده می شوند.
ما این دستگاه فوق العاده را که به جهت کیفیت و دقت بالای آن و بدنه تمام استیل و مقاومتش، بهترین دستگاه شناخته شده و مورد تایید صنعت کاران این زمینه است، به قیمت مناسب با گارانتی و خدمات پس از فروش، به سراسر کشور، ارسال می کنیم.

با آراد ماشین در ارتباط باشید تا از دستگاه هایی با کیفیت بالا به همراه کارایی مناسب بهره مند شوید.
دکمه تماس با ما را لمس کنید و با مشاوران ما در ارتباط قرار بگیرید.

دستگاه بسته بندی پفک

دستگاه های بسته بندی مواد گرانولی همچون پفک، چیپس، آجیل و … دارای انواع مختلفی هستند. این دسته بندی با توجه به ابعاد خود دستگاه، ظرفیتی که قصد بسته بندی آنرا داریم، نوع کارکرد و .. بستگی دارد.
چند نمونه از دستگاه های بسته بندی پفک، چیپس و …. که در بسته های سلفونی بسته بندی می شوند عبارتند از دستگاه دوخت، دستگاه بسته بندی سلفونی، دستگاه ساشه.

در ادامه مقاله به نوع کارکرد و نوع بسته بندی هر یک از این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

دستگاه های بسته بندی آراد ماشین به شما کمک می کنند محصولی با بسته بندی مناسب و کیفیت فوق العاده داشته باشید. بسته بندی محصولات نقش اساسی در فروش آنها دارد، پس باید در انتخاب دستگاه بسته بندی دقت فراوانی داشته باشیم.

دستگاه بسته بندی سلفونی

دستگاه بسته بندی پفک سلفونی عمل پر کردن و بسته بندی را به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته در مدت زمان کم انجام می دهد. این دستگاه با استفاده از رول، فک و لوله یقه بسته ها را مناسب با نیاز شما ساخته و دوخت میزند. سپس بسته را پر کرده و انرا می دوزد.
با استفاده از ماژول نصب شده بر روی دستگاه بسته بندی سلفونی می توانید وزن هر بسته و نوع دوخت را تعیین کنید. دستگاه بسته بندی سلفونی توان بسته بندی محصولات از وزن ده گرم تا 110 گرم را دارد.

دستگاه دوخت

برای بسته بندی محصولات در ظرفیت کم و پایین می توانید دستگاه بسته بندی پفک با عنوان دستگاه دوخت را انتخاب کنید. این دستگاه دهانه بسته سلفونی شما را به صورت دستی می دوزد.
برای استفاده از دستگاه دوخت باید عمل پر کردن را به صورت دستی انجام دهید.

عرض المنت های کار شده در این دستگاه سی سانتی متر است و شما می توانید بسته هایی با این ابعاد و کوچک تر از آن را بدوزید. کافیست دهانه بسته را در محل مشخص شده در دستگاه قرار دهید و المنت را به سمت پایین هدایت کنید و چند ثانیه صبر کنید تا دوخت کاملا مرتبی داشته باشید.
آراد ماشین جهت راحتی و بالا رفتن سرعت دستگاه دوخت، این دستگاه را به صورت پدالی نیز ساخته است.

جهت آشنایی با دستگاه دوخت پدالی کلیپ کوتاهی برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی پفک ساشه، همچون دستگاه بسته بندی سلفونی، عمل بسته بندی و پر کردن را به بهترین شکل انجام می دهد اما تفاوت اصلی این دو دستگاه در وزن بسته ها است.

به طور کلی دستگاه بسته بندی پفک ساشه عمل بسته بندی محصولات تک نفره را انجام می دهد. در این دستگاه وزن بسته اهمیت زیادی دارد. این دستگاه توان بسته بندی مواد مایع، پودری و گرانولی از یک گرم تا پنجاه گرم را دارد.

دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

آراد ماشین به پاس اعتماد ده ساله شما دوستان عزیز ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است.
دستگاه بسته بندی پفک آراد ماشین را با گارانتی و خدماتی با کیفیت دریافت کنید.
ده سال با افتخار بهترین خدمات و کیفیت را به شما دوستان عزیز ارائه داده ایم. پشتیبانی بیست و چهار ساعته و نصب و راه اندازی رایگان از جمله خدمات آراد ماشین می باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جان آغا رستم
جان آغا رستم

بسیار عالی از ماشین آلات شما خوشم آمد