دستگاه بسته بندی پودری دست دوم

دستگاه بسته بندی پودری در ظرفیت ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود. این دستگاه را می توانید در نمونه های رومیزی، نیمه اتوماتیک تمام اتوماتیک، تک نازل و… به صورت نو و دست دوم خریداری کنید. باید دستگاه بسته بندی پودری دست دوم را بر اساس نوع بسته بندی، حجم بسته و نوع و جنس محصول انتخاب کنید. کدام دستگاه مناسب با محصول خاص شماست؟ برای دریافت پاسخ این مقاله را بخوانید. شما می توانید تمام سوالات خود را در قسمت کامنت از ما بپرسید!

انواع پودری جات، مانند قهوه، نسکافه، کاپوچینو، چای، نمک، فلفل، سماق و انواع ادویه جات، گیاهان دارویی، مواد شیمیایی و… با این دستگاه قابل بسته بندی است. پس اگر قصد بسته بندی ادویه جات با قیمت مناسب دارید، می توانید از دستگاه بسته بندی پودری دست دوم آراد ماشین استفاده کنید.

برای مشاوره و خرید دستگاه بسته بندی پودری دست دوم با کارشناسان شرکت آراد ماشین در ارتباط باشید.

شماره تماس:  09197313849 

دستگاه کیسه پر کن پودری

اگر قصد دارید بسته بندی خود را در نایلون و یا کیسه های بزرگ انجام دهید، بهترین گزینه برای شما دستگاه کیسه پرکن است. این دستگاه، محصول را با دقت و به اندازه ای که از طریق صفحه تاچ اسکرین فارسی تعیین کرده اید درکیسه تخلیه می کند و درب آن را می دوزد. نوع دوخت این دستگاه بستگی به جنس کیسه یا نایلون شما دارد.

دستگاه پرکن کیسه دست دوم را در ظرفیت های مختلفی میتوانید از شرکت آراد ماشین خریداری کنید. این دستگاه مختص پرکردن انواع مواد پودری از جمله آرد، انواع مواد داروئی و غذایی در هر نوع کیسه طراحی گردیده است.دستگاه پرکن کیسه دست دوم، مجهز به اوگر حلزونی، ترازوی دیجیتال، سیستم کیسه گیر، نوار نقاله با ارتفاع قابل تنظیم، تابلو برق کامل، سیستم پی ال سی با صفحه تاچ اسکرین فارسی میباشد.

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه:

_ ابعاد دستگاه: طیق سفارش مشتری
_ وزن دستگاه: بسته به نوع دستگاه مشخص می شود.
_ برق مصرفی دستگاه: تک فاز 220 ولت/ سه فاز 380 ولت ( با توجه به سفارش مشتری)
_ عملکرد دستگاه: الکترومکانیک
_ سیستم توزین: وزنی با ترازوی دیجیتال
_ قدرت توزین: 3 الی 50 کیلوگرم
_ سرعت بسته بندی: 3- 12 بسته در دقیقه

شرکت آراد ماشین، به پاس همراهی ده ساله شما مشتریان عزیز پشتیبانی 24 ساعته و آموزش رایگان و همچنین، ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی دستگاه های خود در نظر گرفته است.

دستگاه قوطی پرکن دست دوم

شرکت آراد ماشین سازنده انواع دستگاه های پر کن و بسته بندی پودری در مدل های مختلف می باشد. دستگاه قوطی پرکن پودری مناسب برای پرکردن انواع مواد پودری در ظرف هایی با اشکال مختلف می باشد. دستگاه پرکن قوطی دست دوم یکی از کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی پودری است.

اگر قصد دارید از بسته بندی های سلفونی گذر کنید و از قوطی ها در روند تولید خود استفاده کنید، قطعا نیازمند یک دستگاه مناسب با ظرف خود هستید. دستگاهی که انتخاب میکنید باید بتواند سرعت تولید و محصول شما را ساپورت کند.

پس برای آشنایی با نوع دستگاهی که به آن احتیاج دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09197313849 

پرکن

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه:

_ سرعت دستگاه: 10 الی 20 قوطی در دقیقه
_ برق مصرفی دستگاه: سه کیلو وات
_ قدرت توزین دستگاه: 10 الی 2000 گرم
_ وزن دستگاه: بسته به نوع دستگاه

شما می توانید به صورت حضوری، از خط تولید دستگاه مد نظر خود دیدن کنید و از مشاوره حضوری و رایگان ما بهره مند شوید.

دستگاه ساشه پودری

این دستگاه توانایی پر کردن و بسته بندی انواع مواد پودری مانند: فلفل، سماق، آویشن، کاکائو، قهوه، کافی میکس و… را در بسته های کوچک و تک نفره دارد. اگر قصد بسته بندی نمک های تک نفره برای رستوران ها، بسته بندی کافی های تک نفره و یا حتی مواد شیمیایی پودری دارید، این دستگاه مناسب با کار شماست. این دستگاه در دو سایز مختلف تولید می شود که در ظرفیت و قیمت متفاوت هستند.

دستگاه ساشه دست دوم در سایز های مختلف و برای محصولات مختلف را از کارشناسان آراد ماشین بخواهید: 09359460556

دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه:

_ ابعاد دستگاه: بسته به نوع دستگاه متفاوت است.
_ عملکرد دستگاه: الکترومکانیک و دارای PLC
_ طول بسته: 3 الی 15 سانتی متر
_ عرض بسته: 2.5 الی 10 سانتی متر

دستگاه بسته بندی توزین

دستگاه بسته بندی توزین دار مناسب بسته بندی انواع مواد پودری از جمله آرد، کنجد، انواع ادویه و غیره طراحی گردیده است. تنظیم طول بسته در لفاف چاپ شده و شفاف به راحتی امکان پذیر است و عرض بسته با تعویض لوله یقه قابل تنظیم می باشد. این دستگاه مجهز به پی ال سی با صفحه تاچ اسکرین فارسی می باشد. دستگاه قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، سیستم غبارگیر، سیستم فرم پاکت زن و سیستم تزریق گاز ازت را دارد.

دستگاه بسته بندی توزین دار در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. با افزایش توزین ها سرعت دستگاه افزایش پیدا می کند. دستگاه بسته بندی توزین دار دست دوم در ظرفیت های مختلف در شرکت آراد ماشین موجود است.

فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه:

_ ابعاد دستگاه: طبق سفارش مشتری
_ برق مصرفی دستگاه: تک فاز 220 ولت/ سه فاز 380 ولت
_ نوع عملکرد دستگاه: الکترومکانیک
_ قدرت توزین: 10 الی  2000 گرم
_ طول بسته: 5 الی 30 سانتیمتر
_ عرض بسته: 5 الی 25 سانتیمتر
_ لفاف بسته بندی: ترسبافون، متالایز، سلفون صدفی، فویل آلومینیوم

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید

سلام آیا امکان بسته بندی در پاکت‌های متالیز هم داره؟