دستگاه بسته بندی بلدرچین

برای رعایت بهداشت گوشت، اولین گام بسته بندی بهداشتی آن است. بسته بندی بهداشتی گوشت موجب رضایت بیشتر مشتری و به همین واسطه، فروش بیشتر محصول می شود.
گوشت بوقلمون از جمله محصولاتی است که بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد.
دستگاه بسته بندی گوشت بلدرچین با توجه به ظرفی که قصد بسته بندی در آن را دارید متنوع است. در ادامه مقاله به توضیح در رابطه با انواع دستگاه های بسته بندی گوشت می پردازیم.

کارشناسان و مشاوران آرد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.
با لمس دکمه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه بسته بندی گوشت

همینطور که بالا تر ذکر شد نوع دستگاه بسته بندی گوشت، بستگی به ظرف مد نظر شما برای بسته بندی دارد. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم، دستگاه دوخت، دستگاه سلفون کش و دستگاه وکیوم دو گزینه مناسب برای بسته بندی گوشت می باشند.
این دستگاه ها دهانه ظرف سلفونی و یا پلاستیکی شما را دوخته و مانع آلوده شدن گوشت می شوند. همچنین برای خالی کردن هوا و ماندگاری بیشتر گوشت، می توانید از دستگاه های وکیوم بهره ببرید.
وکیوم ها هوای آزاد داخل دستگاه را گرفته و می توانند با تزریق گاز ازت  گاز ازت به محصول ماندگاری محصول را بالا برده و از هرگونه خرابی توسط هوای آزاد جلوگیری کنند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه سیل قابلیت بسته بندی انواع مواد غذایی در ابعاد و اندازه های مختلف را دارد.
برای بسته بندی با دستگاه سیل، ابعاد دهانه ظرف مد نظر شما بسیار حائز اهمیت است. ابعاد استاندارد برای ظروف پلاستیکی وجود دارد که با توجه به آنها قالب های آماده ساخته می شود اما جدای از این موضوع، با ذکر ابعاد دهانه ظرف به کارشناسان ما، می توانیم دستگاهی متناسب با نیاز شما دوستان عزیز، با کیفیت بسیار بالا بسازیم.
دستگاه سیل، توسط المنت های کار شده درون دستگاه، درب ظرف را پرس می کند. برای این کار به یک رول احتیاج داریم. رول به طور خودکار و توسط دستگاه روی ظرف آمده، پرس شده و برش داده می شود. به این ترتیب محصولی با بسته بندی کاملا بهداشتی خواهیم داشت.
شما می توانید با درخواست سیستم تزریق گاز، لیبل زن و تاریخ زن، از این قابلیت ها بهره مند شوید.

دستگاه های سیل شرکت آراد ماشین در مدل های رومیزی، روتاری و خطی ساخته می شوند. با توجه به تیراژ بسته بندی در روز، دستگاه بسته بندی مناسب به مشتری معرفی می شود. برای آشنایی با مدل های مختلف دستگاه های سیل آراد ماشین بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دستگاه دوخت

دستگاه دوخت پلاستیک دهانه بسته های سلفونی شما را به خوبی میدوزد. دستگاه های دوخت دارای دو نوع ریلی و رمیزی هستند. دستگاه دوخت برای مصارفی که در ظرفیت های پایین هستند مناسب تر است. این دستگاه دارای المنت هایی با اندازه های مختلف 20 الی 50سانتی متر هستند.

برای دوخت با این دستگاه، طول دهانه بسته شما مهم است. اگر دهانه بسته از المنت کوچک تر باشد تاثیری در کیفیت دستگاه نخواهد گذاشت.

دستگا های دوخت ریلی برای ظرفیت های بالاتر و سرعت عمل بیشتر مناسب هستند. این دستگاه ها قابلیت دوخت دوازده متر در دقیقه را دارند.

بسته بندی بلدرچین در پاکت های سلفونی با این دستگاه امکان پذیر است.

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش در دو مدل دستی و اتوماتیک برای بسته بندی انواع گوشت، مرغ، ماهی، بلدرچین و … بکار گرفته می شود. عملکرد دستگاه سلفون کش دستی آراد ماشین در فیلم زیر قابل مشاهده است. از این دستگاه در فروشگاه های محصولات پروتئینی، مغازه ها و منازل می توان براحتی استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی گوشت بلدرچین آراد ماشین، با کیفیت فوق العاده، به همراه یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش، توسط شرکت آراد ماشین، طراحی و تولید می شود.
برای خرید مستقیم از شرکت آراد ماشین با ما در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها