اگر نیاز به یک دستگاه برای بسته بندی دوغ تک نفره و … دارید می توانید از دستگاه سیل لیوان استفاده کنید.
دستگاه های سیل برای بسته بندی انواع مواد مختلف از قبیل دوغ، ماست، خامه، عسل، مربا، ترشیجات، خشکبار، زیتون و … به کار می روند.
دستگاه بسته بندی سیل در تعداد قالب ها و اندازه دهنه های مختلف به  صورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شوند که با توجه به میزان تولید روزانه ی شما و همچنین نوع کارکرد شما در اختیارتان خواهد گرفت.
برای ماندگاری بهتر و بیشتر محصولات شما، دستگاه های سیل می توانند به سیستم تزریق گاز ازت مجهز شوند که این سیستم ماندگاری محصولات را دو برابر می کند.

برای بسته بندی دوغ با توجه به ابعاد و دهانه ظرف و تیراژ تولید از مدل های مختلف رومیزی، روتاری و خطی می توان استفاده کرد.

پس از سیل کردن لیوان های دوغ برای بسته بندی نهایی و پک کردن لیوان ها از دستگاه بسته بندی شیرینگ استفاده می شود. دستگاه شیرینگ در دو مدل کابینی و تونلی ساخته می شود. برای پک کردن لیوان های دوغ، بطری های آب معدنی و … که تیراز تولید بالا است معمولا از دستگاه شیرینگ تونلی استفاده می شود.

دستگاه های بسته بندی آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند. امکان ارسال دستگاه به تمام نقاط ایران و کشورهای مختلف وجود دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها