ساخت دستگاه انار دون کن اتوماتیک

امروزه ساخت دستگاه اناردون کن اتوماتیک، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و قطعات باکیفیتی طراحی می شود که توانایی تولید محصول در حجم های بالا را دارا می باشد، به گونه ای که از این مدل دستگاه ها می توان در کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از دستگاه های کاربردی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، آشنا کنیم و به توضیح عملکرد آن و نکاتی که هنگام ساخت آن می بایست رعایت شود، بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

لزوم ساخت دستگاه اناردون کن اتوماتیک

برای ظرفیت های کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی که قصد تولید دون کردن انار در تناژهای بالا را دارند، دستگاه اناردون کن اتوماتیک بهترین گزینه پیشنهادی است؛ چرا که به اپراتور کمتری نیاز دارد و در زمان کوتاهی حجم بالایی از محصول را تولید می کند.

این مدل دستگاه علاوه بر دون کن انار در تولید فرآورده های مختلفی نظیر سرکه، رب انار، مارمالاد، مربا، روغن دانه انار، رب انار و… نقش بسزایی ایفا می کند و از پوست انار نیز در صنایع دارویی و بهداشتی و برای خوراک دام و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اتوماتیک انار دون کن با قرارگیری در ابتدای خط تولید فرآورده های انار حجم زیاد و با حداکثر میزان دانه گیری محصول را در هر ساعت بارگیری می کند؛ از این رو ساخت این دستگاه کمک زیادی به خطوط تولید این محصول می کند.

نحوه عملکرد دستگاه دون کن انار

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که انارهای مورد نیاز از مخزون ورودی، وارد دستگاه می شوند و پس از طی ضرباتی به مش دستگاه برخورد می کنند و دانه های انار جدا شده از دستگاه خارج می شوند، این درحالی است که به طور همزمان پوست و پیه انار از قسمت دیگر دستگاه به خارج از دستگاه هدایت و به صورت اتوماتیک تخلیه می شوند.

دستگاه اناردون کن اتوماتیک با کارایی و عملکردی عالی، به عنوان بهترین تجهیزات کاربردی در تولیدی های محصولات انار محسوب می شود و برای انتخاب و خریداری این محصول توصیه می شود به شرکت های سازنده معتبری مراجعه کنید که کیفیت ساخت دستگاه های صنعتی آن استاندارد و قابل قبول باشد.

نکات مهم هنگام ساخت دستگاه های دانه کن انار

هنگام ساخت دستگاه های دانه کن انار نکات مهمی هستند که باید رعایت شوند و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجهیزات و ورق های داخلی دستگاه از ضخامت مناسب و استانداردی برخوردار باشد
  • جنس قطعات به کار رفته استیل و ضد زنگ باشند که در صورت شستشو مداوم دچار زنگ زدگی نشوند
  • موتور دستگاه اهمیت دارد و باید از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد
  • مکانیزیم ساخت دستگاه به گونه ای باشد که دانه های انار طی عملیات دون کن له نشوند و درصد بالایی از محصول از پوست و پیه آن جدا شوند و تفاله آن با دانه های انار خارج نشوند
  • برق مصرفی دستگاه به دو صورت تک فاز یا سه فاز باشد تا خریداران متناسب با نوع نیاز خود، اقدام به خرید دستگاه کنند
  • حداقل صدا و لرزش را داشته باشد و جهت جابجایی به چرخ هایی در زیر دستگاه مجهز باشد

شرکت آراد ماشین با ساخت دستگاه های باکیفیت تمامی نکات لازم را رعایت می کند و محصول انار را با درصد بالایی بدون اتلاف تولید و آماده مصرف می نماید.

شرکت سازنده دستگاه انار دون کن صنعتی

شرکت های سازنده زیادی در راستای تامین نیاز جامعه مشغول به ساخت و تولید دستگاه های انار دون کن هستند که شرکت آراد ماشین یکی از این نمونه شرکت های معتبر است که با سال ها تجربه و رزومه کاری درخشان توانسته است در این مسیر به صورت گسترده و فعالی وارد عمل شود.

از خدمات ارائه شده این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گارانتی
  • خدمات پس از پس فروش
  • امکان تست رایگان دستگاه
  • ارسال دستگاه به سراسر کشور
  • مشاوره و راهنمایی رایگان و تخصصی
  • ساخت دستگاه با طراحی و کیفیت بالا
  • تولید کننده تمامی دستگاه های مورد نیاز خطوط تولید محصولات مختلف

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه انار دون کن صنعتی و قیمت آن می توانید با مشاورین و کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کنید.

بازار فروش اناردون شده

با خرید دستگاه اتوماتیک اناردون کن می توان بازار پرفروشی را تجربه نمود، محصول انار به دلیل تولید بالایی که در کشور دارد، مورد استفاده و پسند بیشتر افراد قرار گرفته است.

بنابراین اناردون شده را می توان در فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها، غرفه ها، دکه های مناطق و محله های شلوغ به فروش رساند و سود خوبی را کسب نمود.

برای فروش بیشتر اناردون شده نیز می توانید به سبک مدرن پیش بروید و با بسته بندی کردن های متفاوت و جذاب، سود خود را چند برابر کنید، این مدل بسته بندی ها کاملا بهداشتی و استاندارد هستند و در مدت زمان طولانی تری قابل مصرف می باشند.

قیمت دستگاه اناردون کن اتوماتیک

دستگاه اناردون کن اتوماتیک به دلیل صنعتی بودن و برخورداری از تکنولوژی مدرن هزینه به مراتب بالاتری نسبت به مدل های خانگی و نیمه صنعتی دارد.

به طور کلی فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری این مدل دستگاه تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت قطعات و ابزارهایی که در ساخت دستگاه به کار رفته است
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • استفاده از تجهیزات و سیستم ها مناسب و استاندارد

قیمت دستگاه ممکن است به دلیل نوسانات اقتصادی تغییر کند؛ پس توصیه می شود نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید و جهت استعلام آن با مشاورین شرکت آراد ماشین در تماس باشید.

کلام پایانی

دستگاه های صنعتی در جهت رفع نیاز افراد جامعه و تسریع در کسب و کارها طراحی و تولید می شوند، دستگاه اناردون کن اتوماتیک نیز یکی از این دستگاه های کاربردی است که در صورت ساخت با استانداردهای لازم و تکنولوژی های روز مدرن، می توان در مدت زمان طولانی از آن نهایت استفاده را برد و کسب و کار پر رونقی را آغاز نمود.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید:

دستگاه آب انار گیری

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها