سازنده دستگاه های فر خانگی

فر

شرکت آراد ماشین ، سازنده دستگاه های  فر خانگی است. از دستگاه فر برای پخت انواع نان، شیرینی، کیک و غیره استفاده می شود و دارای ظرفیت های مختلفی است. این دستگاه، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

این شرکت انواع دستگاه فر را برای استفاده در خانه، قنادی ها و غیره برای پخت کیک، شیرینی و انواع نان در ظرفیت های 4، 6، 8، 10 دیس می سازد.

فر شیرینی پزی خانگی

دستگاه های فر خانگی را میتوان به صورت مستقیم از طریق سازنده های این محصول تهیه و استفاده نمود. این محصول با بهترین کیفیت تولید شده است و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار میباشد. این محصول را میتوان در انواع برقی و گازی تهیه و استفاده نمود. در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های فر خانگی

دستگاه های فر خانگی شرکت آراد ماشین، در انواع 4 دیس و 6 دیس طراحی و ساخته شده است. این دستگاه ها در مدل های ساده و کانوکشن دار می باشند و برای پخت انواع کیک، شیرینی و نان فانتزی مناسب هستند. برای پخت محصولاتی مانند نان فانتزی، سیتم تزریق بخار بر روی دستگاه فر نصب خواهد شد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه های فر خانگی

دستگاه های فر 4 دیس شرکت آراد ماشین، ابعاد 60*40 سانتی متری دارند و فاصله بین سینی ها 9 سانتی متر است. جنس سینی ها از کروم آبکاری شده است ولی با توجه به درخواست مشتری می تواند از استیل ساخته شود. بدنه دستگاه دارای عایق حرارتی پشم سنگ می باشد و دما تا 280 درجه سانتیگراد قابل افزایش است. دستگاه دارای سیستم ترموکوبل و فندک می باشد.

سوخت مصرفی این دستگاه، با توجه به درخواست مشتری می تواند برقی یا گازی باشد.

فرهای کانوکشن دارای فن هایی هستند که سبب گردش هوای داغ، درون فر می شود.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه های فر خانگی و یا دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها