فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم کوچک

دستگاه بسته بندی شیرینگ برای بسته بندی های پر تیراژ و تعداد بالا


مناسب ترین فروش دستگاه های بسته بندی شیرینگ نو یا دست دوم بزرگ و کوچک به صورت اتوماتیک یا دستی، انجام می شود.
دستگاه های بسته بندی شیرینگ در سایز های متعددی از جمله کوچک و بزرگ طراحی شده است تا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشد.
انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ نو و دست دوم را از شرکت آراد ماشین خرید کنید تا خریدی مطمئن و با ضمانت داشته باشید و در صورت وجود کوچک ترین عیبی بتوانید دستگاه را تعویض یا سرویس نمایید.

 

انواع دستگاه شیرینگ دست دوم

دستگاه شیرینگ دست دوم انواع مختلفی دارد و در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود.در اینجا به معرفی انواع دستگاه شیرینگ می پردازیم.

دستگاه شیرینگ کابینی: دستگاه شیرینگ کابینی ساده ترین نوع دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک است. در دستگاه شیرینگ کابینی حجم کامل رول در سمت راست بسته شده و عملیات رول گذاری، هدایت به کابین و برداشتن بسته از داخل دستگاه توسط اپراتور صورت می گیرد. معمولا فرآیند پک در دستگاه شیرینگ کابینی بین 8 تا 10 ثانیه طول می کشد.

دستگاه شیرینگ اتوماتیک: اصلی ترین امتیاز دستگاه شیرینگ اتوماتیک، داشتن نوار نقاله است که برای هدایت محصول به بیرون کابین بعد از بسته بندی استفاده می شود. شیرینگ اتوماتیک دارای سرعت بسته بندی بالا و همچنین تنظیم حرارت و سرعت و زمان بسته بندی است.

دستگاه شیرینگ برای بسته بندی های پر تیتراژ و تعداد بالا استفاده می شود.

 

خرید دستگاه شیرینگ دست دوم آراد ماشین

خرید دستگاه شیرینگ دست دوم آراد ماشین هم به صورت حضوری و آنلاین ممکن شده است. در خرید آنلاین امتیازات زیادی وجود دارد که یکی از آنها صرفه جویی در زمان است و مهمترین مزایای آن صرفه جویی اقتصادی ای نوع خرید می باشد. آراد ماشین تمام دستگاه های دستگاه های دست دوم را قبل از فروش سرویس می کند. فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم کوچک در شرکت آراد ماشین با قیمت مناسب موجود است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش آراد ماشین: 093509460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها