قیمت دستگاه میوه خشک کن دو کابین

قیمت دستگاه میوه خشک کن برای تولید چیپس میوه در ظرفیت های مختلف خانگی، کارگاهی و صنعتی، با توجه به نوع و ظرفیت دستگاه، متفاوت می باشد. دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، همراه با تجربه و سابقه درخشان شرکت آراد ماشین در ساخت انواع دستگاه های مرتبط با صنایع غذایی، به مشتریان برای انتخاب تولیدات این شرکت، اطمینان خاطر می دهد.

شرکت آراد ماشین سازنده تمامی دستگاه های مورد نیاز در خطوط تولید میوه خشک شامل دستگاه های شستشو، اسلایسر، هسته گیر، دستگاه های خشک  کن و بسته بندی می باشد.

انواع دستگاه میوه خشک  کن

دستگاه های میوه خشک کن با مکانیزم های مختلفی ساخته می شوند و  مواردی از قبیل ظرفیت تولید، نوع محصول، موقعیت جغرافیایی و میزان بودجه در اختیار در انتخاب دستگاه مناسب نقش دارند.

خشک کن ها برای خارج کردن رطوبت موجود در میوه ها، سبزیجات، گوشت و … ساخته می شوند. این رطوبت ممکن است به کمک ایجاد گرما از محصول خارج شود. در دستگاه های خشک کن حرارتی که بسیار پرکاربرد هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های خشک کن حرارتی در مدل های کابینی، تونلی و دوار ساخته می شوند و هرکدام ویژگی و مشخصات خااص خود را دارند و برای خشک کردن محصولات مختلف قابل استفاده هستند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

در دستگاه های خشک کن خورشیدی نیز با استفاده از نور آفتاب گرمای لازم جهت خروج رطوبت از محصول تولید می شود.

دستگاه های خشک کن انجمادی یا تصعیدی با منجمد کردن میوه ها و به کارگیری فرایند تصعید(تبدبل مستقیم جامد به بخار) رطوبت محصولات را خارج می کند.

از میان دستگاه های خشک کن که در بالا به آن اشاره شد دستگاه های خشک کن انجمادی بسیار گران هستند و کیفیت محصول خشک شده با این روش نیز بسیار بالا است. دستگاه های خشک کن خورشیدی در مناطق مختلف قابل استفاده است و میتوان از نور خوشید بهره برد تا میوه، گوشت، ماهی میگو، سبزی و … را خشک کنمود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن در مدل های  حرارتی بسیار متنوع و مقرون به صرفه هستند. این دستگاه ها توسط شرکت های مختلفی در مدل های کابینی و تونلی ساخته می شوند. برای راه اندازی کسب و کارهای بزرگ و کوچک و برای استفاده در خطوط تولید میوه و سبزی خشک انتخابی عالی هستند.

دستگاه میوه خشک کن کابینی

در دستگاه های میوه خشک کن کابینی ترولی هایی چرخ دار قرار داده شده است که سینی های حاوی میوه و سبزی روی آن سوار می شوند.  در این دستگاه منبع گرما که مشعل های گازی یا گازوئیلی یا المنت های برقی است.

توسط کنترلر دستگاه و به کمک اطلاعات دریافت شده از سنسورهای رطوبت و دمای کار گذاشته شده در کابین، زمان فعالیت منبع گرما، فن های گردش هوا و تخلیه رطوبت مشخص می شود.

پس از قرار دادن میوه ها درون دستگاه و انجام تنظیمات توسط اپراتور، کلیه مراحل به صورت هوشمند انجام می شود. در صورت خاموش شدن دستگاه به دلایل مختلفی مانند قطع برق، اطلاعات در حافظه دستگاه ذخیره خواهد شد. وجود حافظه در دستگاه های خشک کن سبب می شود تا در صورتی که بدون نیاز به حضور اپراتور به محض وصل برق و روشن شدن دستگاه، مراحل خشک شدن محصول ادامه یابد.

دستگاه خشک کن کابینی

قیمت دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین

قیمت دستگاه های میوه خشک کن با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت تولید آن متغیر است. دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی دو دستگاهی هستند که برای خشک  کردن میوه بسیار مناسب می باشند. دستگاه خشک کن کابینی شرکت آراد ماشین در مدل های مینور، مینی، تک کابین، دو. کابین و سه کابین عرضه می شوند.

اگر نیاز به یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی مناسب برای تولید میوه خشک در ظرفیت بالا دارید دستگاه سه کابین و دستگاه خشک  کن تونلی مناسب هستند.

ارائه مشاوره های رایگان پیش از خرید دستگاه از خدمات ویژه شرکت آراد ماشین به مشتریان خود است. برا ی قدم گذاشتن در صنعت میوه خشک حتما از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

راه های ارتباطی با مشاوران با تجربه آراد ماشین را با انتخاب دکمه زیر مشاهده کنید..

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
احسان

سلام
لطفا قیمت خشک کن دو کابین را اعلام نمایید