۵ نکته مهم قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره

نکته مهم قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره

آبگیری با دستگاه های آبگیری چند کاره و دیگر دستگاه های آبگیری چند سال است که به صورت حرفه ای انجام می شود. ۵ نکته مهم قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره و دیگر دستگاه های آبگیری کهباید بدانید را به شما خواهیم گفت. از دیرباز تا کنون، از اواخر خرداد آبگیری محصولات مختلف شروع و تا پایان آبان ماه ادامه داشت. در گذشته آبگیری با روش های سنتی و غیر بهداشتی انجام می شد که این موضوع موجب فروش کم آبمیوه ها و رشد کردن آب میوه ها صنعتی شد. آبگیری میوه و انواع محصولات مانند انار، زرشک، انگو، غوره و لیمو و… با روش های کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست، اتفاقی بزرگ در این صنعت و همچنین شروع یک سرمایه گزاری و برداشت سرمایه فوق العاده بود و هست!

علاوه بر آن با رشد تدریجی دستگاه های آبگیری، آراد ماشین موفق به ساخت دستگاه آبگیری چند کاره شد که شما بتوانید در تمام فصول از این دستگاه استفاده کنید. این موضوع سبب شد افراد با خرید دستگاه آبگیری صرفا در فصل خاصی از دستگاه استفاده نکنند و سرمایه ای که برای خرید دستگاه صرف کرده اند در نیمی از سال دچار رکود شود. در این مقاله قصد داریم ۵ نکته مهم قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره بدانید را به شما بگوییم! اما قبل از آن بهتر است کمی در رابطه با این دستگاه بدانیم. اگر قصد شناخت دستگاه آبگیری چند کاره و دانستن نکات مهم قبل از خرید دستگاه باید به آن توجه کنید را دارید، با ما همراه باشید.

 

  1. ظرفیت تولید دستگاه آبگیری چند کاره

    اگر قصد خرید دستگاه آبگیری را دارید باید بدانید در هر پارت یا حداقل در روز قصد آبگیری چه مقدار میوه را دارید. مشخص بودن سرعت تولید شما و میوه ای که مدنظرتان است به شما کمک می کند دستگاهی را خریداری کنید که مناسب با کارتان باشد.

    دستگاه های آبگیری آراد ماشین در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید از این دستگاه برای ظرفیت ۲۰۰ کیلو الی ۵ تن در ساعت سفارش دهید. اگر ظرفیت کار شما بالاتر از مقدار بیان شده است، دستگاه برای شما به صورت سفارشی و با مشخصاتی که شما می خواهید ساخته می شود.
    بهتر است هنگام خرید دستگاه آبگیری اوج کار و بیشترین ظرفیت را در نظر بگیرید تا در آینده که تولید بیشتری داشتید دچار مشکل نشوید.

  2. جنس بدنه و قطعات دستگاه آبگیری چند کاره

    دستگاه آبگیری چند کاره به صورت مداوم با آب محصولات مختلف در تماس است. آبمیوه ها معمولا دارای اسید و کلر هستند که باعث خردگی یکسری از فلزات مانند آلومینیوم می شود. دستگاه آبگیری شما باید با قطعات و استیلی ساخته شود که هرگز دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود. نکته مهم قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره این است که دستگاه شما باید با استیلی ساخته شود که گرید غذایی دارد. توجه به این نکته به شما کمک می کند دستگاهی خریداری کنید که از لحاظ کیفیت و ماندگاری بسیار کارآمد است.

  3. سوخت مصرفی دستگاه

    دستگاه های آبگیری با انرژی برق کار می کنند؛ چرا که دارای موتور هستند. محصول شما می تواند به صورت تک فاز و یا سه فاز ارائه شود و در این موضوع، تنها و مهم ترین موضوع، دسترسی شما به برق تک فاز و یا سه فاز است و در کارایی دستگاه تاثیر گزار نخواهد بود.

  4. تقاله گیری و درصد رطوبت تفاله

    تفاله گیری در دستگاه های آبگیری چند کاره معمولا به صورت اتوماتیک انجام می شود. دستگاه های آبگیری می توانند در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته شوند.

    آبگیری نیمه اتوماتیک

    نمونه های نیمه اتوماتیک مهمولا در ظرفیت های کمتری ساخته می شوند و مناسب راه اندازی شغل آبگیری محصول در خانه و مغازه های کوچک است که قصد دارند بودجه کمی را به خرید دستگاه اختصاص دهند. از مشکلات بارز این دستگاه هنگام تخلیه تفاله است که کاربر باید دستگاه را خاموش کرده و پسماند را تخلیه کند.

    دستگاه آبگیری تمام اتوماتیک

    در نمونه تمام اتوماتیک تمامی کار های دستگاه به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود. محصول در قیمت دپویی که برای دستگاه در نظر گرفته شده ریخته می شود و وارد دستگاه آبگیری می شود. آب محصول از قسمت جلویی دستگاه و تفاله از قسمت دیگر تخلیه می شود.

    قبل از خرید دستگاه آبگیری حتما به این موضوع توجه کنید که درصد رطوبت تفاله محصول شما چقدر خواهد بود. این به این معناست که آیا میوه شما کاملا آبگیری می شو یا مقدار زیادی از آبمیوه در بافت میوه باقی میماند! درصد منطقی رطوبت تفاله چیزی بین ۱۰ الی ۲۰ درصد است.

  5. گارانتی و خدمات پس از فروش

    گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه از نکات مهمی است که باید قبل از خرید دستگاه آبگیری چند کاره از آن مطلع باشید. برعکس تصور عموم مهم تر از گارانتی، خدمات پس از فروشی است که شرکت برای دستگاه در نظر می گیرید. خدمات پس از فروش باعث می شود خیال شما راحت باشد که اگر دستگاه شما دچار مشکلی شد، یک کمپانی از آن پشتیبانی می کند.

دستگاه آبگیری چند کاره آراد ماشین

تماس با کارشناسان آراد ماشین: ۰۹۱۹۷۳۱۳۸۴۹

 

قیمت دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه آبگیری چند کاره در واقع آبگیری چند نوع محصول را ساپورت کرده و شما با خرید این دستگاه، از خرید چند نوع دستگاه معاف خواهید شد؛ در نتیجه منطقی است که قیمت این دستگاه از دیگر دستگاه های آبگیری که دارای محدودیت هستند بالاتر باشد! این دستگاه تمامی استاندارد هایی که برای خرید یک دستگاه آبگیری در نظر دارید را ساپورت می کند.

اما نکته مهم این است که آیا دستگاهی مانند دستگاه آبگیر گوجه توانایی آبگیری غوره را ندارد؟ قطعا دارد!
شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که اگر دستگاه های آبگیری متفرقه نیز توانایی آبگیری چند نوع محصول را دارند چرا از دستگاه آبگیری چند کاره استفاده کنیم؟

درست است که دستگاه های آبگیری قابلیت آبگیری چند محصول را دارند اما توجه کنید که آیا محصول نهایی شما کیفیت کافی را خواهد داشت؟ آیا تفاله محصول شما کاملا خشک شده است؟
اما مکانیزم و طراحی دستگاه آبگیری چند کاره به گونه ایست که شما می توانید تمام محصولات خود را با کیفیت بالا آبگیری کنید.

چطور دستگاه آبگیری چندکاره را سفارش دهیم؟

شما می توانید با کارشناسان آراد ماشین تماس گرفته و تمامی اطلاعاتی که در رابطه با دستگاه لازم دارید را دریافت کنید و از مشاوره کاملا رایگان ما بهره مند شوید.

خرید دستگاه در مجموعه آراد ماشین به صورت حضوری و غیر حضوری ممکن است. شما می توانید بعد از مشاوره با کارشناسان ما، درخواست پیش فاکتور داشته باشید و پس از اطمینان از شرکت و دستگاه، مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.
همچنین می توانید به صورت حضوری در کارخانه آراد ماشین حضور داشته باشید و با کارشناسان ما صحبت کرده و دستگاه را در نمایشگاه مشاهده کنید. آراد ماشین حتی امکان تست دستگاه با محصول شما را ممکن ساخته است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها