دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن آلو آراد ماشین، مناسب برای خشک کردن انواع آلو قیسی، بخارا، شابلون و… می باشد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه خشک کن آراد ماشین

دستگاه های خشک کن در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند و مشتریان با توجه به ظرفیت تولید روزانه خود می توانند دستگاه مناسب را انتخاب کنند. برای خشک کردن میوه ها و سبزیحات عموما از دستگاه های خشک کن کابینی استفاد می شود و در صورتی که ظرفیت تولید این محصولات بالا باشد از دستگاه های خشک کن تونلی می توان استفاده کرد.

دستگاه های خشک کن کابینی آراد ماشین در مدل های مینور، مینی، تک کابین، دو کابین و سه کابین ساخته می شوند که تعداد و ابعاد سینی در هرکدام متفاوت است.

مطالب زیر را مطالعه کنید:

قیمت بهترین دستگاه خشک کن صنعتی 

قیمت دستگاه خشک کن خانگی

خشک کردن آلو با دستگاه خشک کن نیمه صنعتی آراد ماشین

در فیلم زیر آلو شابلون پس از شستشو برش داده شده و روی سینی های دستگاه خشک کن چیده می شوند. تنظیمات لازم مانند رطوبت نهایی محصول و دمای مورد نیاز توسط اپراتور تنظیم می شود.

دستگاه خشک کن به صورت هوشمند عمل کرده و با رسیدن رطوبت آلو به میزانی که در ابتدا تنظیم شده بود، عملیات پایان یافته و دستگاه خاموش می شود.

خرید دستگاه خشک کن آلو آراد ماشین

با توجه به کیفیت بسیار بالای دستگاه، خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24ساعته، دو سال گارانتی، خشک کردن محصولات مختلف مانند میوه، سبزی، گوشت، جلبک و … دستگاه های خشک کن آراد ماشین با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.

اگر قصد خرید دستگاه خشک کن دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید راهنمای خرید دستگاه خشک کن را مطالعه کنید.

ارائه مشاوره رایگان برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در زمینه میوه و سبزی خشک یکی دیگر از خدمات ویژه شرکت آراد ماشین است. برای دریافت مشاوره رایگان دکمه زیر را انتخاب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها