دستگاه بسته بندی عسل

دستگاه ساشه عسل با قابلیت بسته بندی عسل در فرم های مدادی، سه طرف دوخت و چهارطرف دوخت در اوزان 1گرم الی 50 گرم ساخته می شود. مجهز به PLC و نمایشگر HMI می باشد. بسته بندی عسل به صورت تک نفره توسط دستگاه ساشه مایع صورت می پذیرد علاوه بر عسل محصولات مایع دیگری که به صورت تک نفره مصرف می شوند مانند آبلیمو، مارمالاد، شیره خرما و … را می توان با این دستگاه بسته بندی کرد.

بسته بندی عسل

تولید و فروش عسل در ایران

به دلیل پوشش گیاهی خاص در مناطق مختلف ایران عسل با طعم و عطر متفاوتی تولید می شود. از انواع مختلف عسل می توان به عسل مرکبات، عسل زرشک، عناب، کنار، گون، آویشن، یونجه و … اشاره کرد که نشان دهنده این است که عسل مورد نظر در کدام منطقه تولید شده است.

در سال 1399 حدود ۱۱۲هزار تن عسل در ایران تولید شده است که نسبت به سالهای قبل افزایش پیدا کرده است. با توجه به این میزان تولید عسل در کشور صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز انجام می شود.

برای فروش عسل در داخل ایران و صادرات آن به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه و … بسته بندی این محصول بسیار اهمیت دارد. بسته بندی عسل بسیار متنوع است و در ظروف متفاوت و در وزن های مختلف انجام میشود. تقاضای بازار برای خرید عسل به صورت تک نفره درون ظرف و یا در پاکت بسیار بالا است.

دستگاه ساشه عسل و انواع دستگاه سیل برای بسته بندی عسل به صورت تک نفره به کار گرفته می شوند. انتخاب دستگاه مناسب برای بسته بندی محصولات، یکی از عوامل بسیار مهم در فروش آن محصول می باشد. آراد ماشین سازنده دستگاه های بسته بندی با بهترین کیفیت و عملکرد است.

دستگاه های بسته بندی آراد ماشین با یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

آموزش، نصب و راه اندازی این دستگاه به صورت رایگان انجام شده و امکان ارسال دستگاه به سراسر ایران و کشورهای دیگر وجود دارد.

دستگاه ساشه مایعات برای بسته بندی عسل

دستگاه ساشه عسل یا ساشه مایعات از دستگاه هایی است که برای بسته بندی انواع مایعات غلیظ و رقیق در وزن های پایین استفاده می شود. این دستگاه دارای یک مخزن است که عسل یا مایعات دیگر درون آن ریخته می شود و پس از تنظیمات  وارد شده در PLC دستگاه مانند وزن بسته، طول بسته، سرعت دستگاه، و غیره دستگاه ساشه عسل شروع به کار کرده و به صورت خودکار عسل ها را بسته بندی می کند.

در هنگام بسته بندی عسل این نکته را در نظر داشته باشید که اگر دما پایین باشد عسل رس می بندد و سفت می شود. بنابراین مخزن ساشه باید دارای گرمکن باشد تا عسل به راحتی از آن خارج شده و بسته بندی شود.

در دستگاه ساشه مایعات امکان نصب همزن وجود داردو برای ته نشین نشدن برخی از مواد درون عسل مانند موم عسل، نیاز است تا همزن درون مخزن نصب شود.

قیمت دستگاه بسته بندی عسل که شامل دستگاه ساشه، دستگاه بسته بندی عسل به صورت قاشقی، دستگاه فیلر سیلر(پرکن و سیل) و پرکن رومیزی می باشد در شرکت آراد ماشین بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

اطلاعات کامل این دستگاه ها به همراه لیست قیمت، کاتالوگ، فیلم و عکس آن را از طریق برقراری ارتباط با مشاوران آراد ماشین دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها