تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای

تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای

تفت و بو دادن تخمه و آجیل با دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای سالهاست که مرسوم شده است. در این روش شما با استفاده ازصرف زمان و انرژی بسیار کم، می توانید بهترین محصولات را تولید کنید!

  1. کاربرد دستگاه تفت چیست؟
  2. تفاوت دستگاه تفت مغازه ای و حلزونی چیست؟
  3. آیا میتوانیم از دستگاه تفت تخمه دست دوم استفاده کنیم؟
  4. کدام نوع از دستگاه تفت برای کار شما مناسب تر است؟
  5. ویژگی بهترین دستگاه تفت تخمه
  6. خرید دستگاه تفت آجیل و خشکبار

در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای چیست؟

همانطور که در عنوان مشخص است از دستگاه تفت برای بو دادن و برشته کردن محصولات استفاده می کنند. این دستگاه می تواند در ظرفیت های مختلف ساخته شود. اگر کنجکاو هستید از روش کار دستگاه مطلع شوید، این مقاله برای شما بسیار مناسب است.

  • کارکرد دستگاه تفت تخمه مغازه ای

همانطور که می دانید دستگاه تفت دو نوع حلزونی و مغازه ای دارد. تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای  در نوع کارکرد و در نتیجه، خروجی محصول است. دستگاه های تفت مغازه ای با استفاده از روش قدیمی کار میکنند و دارای یک ظرف استیل یا آهنی هستند که پارویی در آن میچرخد و محصول را جا به می کند. حرارت از زیر دستگاه به محصول وارد شده و آرام آرام تفت می گیرد.
اگر ظرفیت شما بسیار کم است، این دستگاه می تواند به شما کمک اندکی کند. این دستگاه صرفا مناسب محصولات ارزان و سبک مانند تخمه است.

  • عملکرد دستگاه تفت حلزونی

در این نوع از دستگاه، مخزن به صورت حلزونی است. این مدل از مخزن باعث می شود محصول به بهترین شکل در دستگاه جا به جا شود و دمای یکسانی ببیند. ورود و خروج محصول به دستگاه تفت به واسطه قیف هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته ایم انجام می شود.

تفت حلزونی را می توانید در ظرفیت های مختلف سفارش دهید. این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و به صورت برقی و گازی نیز ساخته می شود. شما می توانید از این دستگاه برای مغازه، کارگاه و کارخانه نیز استفاده کنید.

 

آیا می توانیم از دستگاه تفت تخمه دست دوم استفاده کنیم؟

دستگاه تفت تخمه دست دوم نیز در شرکت آراد ماشین با ظرفیت های مختلف موجود است. خوب است که بدانید شرکت آراد ماشین، به هیچ وجه دستگاه های دست دوم برند های غیر معتبر را به مشتری های خود عرضه نمی کند. ما تمامی دستگاه های دست دوم را کاملا اورهال کرده و با اطمینان از سلامت دستگاه آن را به مشتری ارائه می دهیم.

شاید جالب باشد بدانید که دستگاه های دست دوم آراد ماشین دارای ضمانت سلامت قطعات هستند!

برای ارتباط با کارشناسان ما کافی است همین حالا تماس بگیرید: 09359460556

 

کدام دستگاه برای کار شما مناسب تر است؟

اگر قصد دارید در گوشه ای از مغازه خود صرفا تخمه را بپزید و آن را بفروشید، بهتر است که از دستگاه تفت مغازه ای استفاده کنید. این دستگاه قیمت نسبتا ارزانی دارد و برای ظرفیت های کم مناسب است.

تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای در نوع عملکرد، ابعاد و حتی شکل ظاهری است. درواقع پیشنهاد ما برای شما برای برشته و پختن تمامی محصولات استفاده از تفت حلزونی است. چرا که مهم ترین تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای در کیفیت محصول نهایی است.

پس اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید برای تمام محصولات مانند تخمه، پسته، بادام و… و برای مدت طولانی بدون خرابی از آن استفاده کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

ویژگی بهترین دستگاه تفت تخمه

اگر قصد تفت محصولات متنوع را دارید بهترین گزینه برای شما دستگاه تفت حلزونی است. دستگاه های تفت تخمه معمولا به صورت آهنی ساخته می شوند اما اگر بخواهیم برخی محصولات پودری مانند آرد را در این دستگاه تفت دهیم بهتر است از درام استیل استفاده کنیم.

 

 

عایق حرارتی مناسب از نکاتی است که در خرید دستگاه تفت باید به آن توجه کنید. عدم عایق بندی مناسب باعث انتقال حرارت زیاد به بدنه دستگاه می شود که علاوه بر پرت حرارت و انرژی می تواند موجب سوختگی اپراتور نیز شود.

بهتر است از دستگاه تفتی استفاده کنید که دارای موتور گیبرکس است. این نوع از دستگاه تفت گران تر از تسمه گیربکس است اما اگر بحث کیفیت برای شما مطرح است به هیچ وجه از این مورد چشم نپوشانید! پس علاوه بر توجه به تفاوت دستگاه تخمه پزی حلزونی و مغازه ای به تفاوت میان دستگاه های حلزونی نیز توجه کنید.

 

خرید دستگاه تفت دست دوم و نو

شرکت آراد ماشین از سازندگان موفق در حوزه ساخت دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار است.

با توجه به اینکه قیمت دستگاه تخمه پزی ارائه شده در بازار متفاوت است؛ منطقی ترین راه خرید از شرکت های سازنده است. با این کار دیگر واسطه ای در میان نیست و قیمت دستگاه با توجه به کیفیت و کارایی آن به مراتب پایین تر خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت و مدل های مختلف دستگاه آجیل پزی آراد ماشین می‌توانید با کارشناسان و متخصصین این شرکت از طریق راه های ارتباطی و وب سایت آراد ماشین در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها