خرید انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم

خرید انواع دستگاه خشک کن میوه

خرید انواع مدل های دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم به صورت مستقیم این امکان را فراهم می آورد تا بتوان دستگاه مورد نظر را با قیمت مناسبی تهیه نمود.


دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم،
در مدل ها و سایز های بسیار مختلفی به بازار عرضه شده است که با خرید آن می توان در هزینه های مختلف به میزان قابل توجهی صرفه جویی به عمل آورد.

از جمله مدل های این دستگاه می توان به دستگاه خشک کن کابینتی و سه فاز اشاره نمود که هریک دارای طراحی خاصی هستند. این دستگاه از کاربرد بالایی برخوردار می باشد زیرا با بهره گیری از آن می توان به نحو مطلوبی میوه ها و سبزیجات را خشک نمود.

موارد استفاده از دستگاه خشک کن

آلو، توت فرنگی، پرتقال، سیب، توت سفید، سیر، قارچ و انواع سبزی های مختلف از جمله محصولاتی محسوب می شوند که با استفاده از دستگاه خشک کن می توان به بهترین نحو ممکن و باکیفیت بسیار بالایی آن را خشک کرد و مورد استفاده قرار داد.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که دارای درجه حرارت های مختلف می باشد و همین امر موجب شده تا بتوان با توجه به بافت محصول درجه حرارت را تعیین نمود. درجه حرارت اگر متناسب با بافت میوه تعیین نشود موجب کاهش کیفیت و تغییر در شکل محصولات می گردد.

خرید انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم، می توانید با کمک مشاوران برتر آراد ماشین انتخابی متناسب با  کسب و کار خود داشته باشید.

شرکت آراد ماشین، جهت اطمینان از کیفیت دستگاه های خشک کن دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس ار فروش، برای دستگاه های خود در نظر گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید:

عرضه کننده : آراد ماشین

شماره موبایل: 09197313849

شماره ثابت: 02144086541

سامانه پیامکی: 30002223100003

پست الکترونیکی: AradMachinery@gmail.com

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها