مسیر و شروع سرمایه گزاری تولید رب گوجه فرنگی خانگی

مسیر و شروع سرمایه گزاری تولید رب گوجه فرنگی خانگی

برای شروع یک کسب و کار تولیدی خانگی داشتن اطلاعات اولیه در این زمینه اهمیت زیادی دارد، از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع مواد اولیه و سرمایه تولید رب گوجه فرنگی خانگی آشنا کنیم و به توضیح مراحل انجام آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

برای افزایش میزان تولید رب گوجه فرنگی ابتدا باید به کیفیت محصول دقت کر د و برای صرفه جویی در زمان، از دستگاه های پیشرفته صنایع غذایی کمک گرفت که بتوان بر کار تولید خانگی مدیریت داشت و حجم قابل توجهی از سفارشات را دریافت کرد.

 

تولید رب گوجه فرنگی و شروع کسب و کار خانگی

پخت رب گوجه فرنگی بسیار آسان است و در فضای یک اتاق می توان مواد اولیه را به صورت تازه خریداری کرد و بدون نیاز به یخچال و سرد خانه با کمک یک اجاق کوچک در انباری خانه و یا در بالکن تولید و پخت را انجام داد.

با اینکه محصولات تولیدی خانگی را می توان به صورت کیلویی به فروش رساند ولی ظروف بهداشتی و در بسته برای بسته بندی لازم است و با تبلیغات از طریق همسایه ها، فامیل و فضای مجازی و… انجام داد.

برای تامین سرمایه اولیه نیز می توان از طریق موسسه های مالی و اعتباری کمک گرفت که تسهیلاتی با سود کم و در قالب وام های کوتاه مدت در نظر گرفته شده اند.

هزینه های محل کار

برای شروع کار تولید رب گوجه فرنگی خانگی یک فضای 12 متری کافی است که هم می توان در این فضا کار پخت را انجام داد و هم بسته بندی را تکمیل کرد.

در صورت نداشتن اتاق می توان از انبارداری و بالکن خانه استفاده کرد که البته ذکر این نکته لازم است که به دلیل متغیر بودن میزان اجاره بها در شهرها و شهرستان ها نمی توان به صورت دقیق مبلغی را برای اجاره اتاق 12 متری ذکر کرد.

 

هزینه های نیروی کار

تولید رب گوجه فرنگی خانگی امکان همکاری اعضای خانواده را فراهم می کند و نیاز به اپراتور برای کار با دستگاه و بازاریاب برای فروش و نیروی انسانی برای فرآیند بسته بندی نخواهد بود و این خود هزینه ها را کاهش و سود بیشتری عاید شما خواهد شد.

و در صورت کمک نگرفتن از اعضای خانواده می بایست نیروی انسانی این مشاغل را استخدام کرد و مطابق با قوانین مصوب از سوی اداره کار، دستمزد لازم را پرداخت کرد.

 

خرید گوجه فرنگی برای تولید رب گوجه خانگی

 

هزینه های مواد اولیه

برای خرید مواد اولیه که همان گوجه فرنگی مرغوب است، می توان به بازارهای تره بار مراجعه کرد و یا از صیفی کاران به صورت مستقیم جهت صرفه خرید کرد.

 

هزینه خرید دستگاه

میزان هزینه ای که برای راه اندازی کسب و کار خانگی و تولید گوجه فرنگی می شود به دستگاه تعلق می گیرد که براساس نوع و ظرفیت دستگاه هزینه ی آن تعیین می شود.

برای تولید رب گوجه فرنگی در منزل نیاز به وان شستشو، دستگاه آب گوجه گیری و دیگ پخت خواهید داشت.

 

هزینه بسته بندی

هزینه های بسته بندی متناسب با نوع بسته بندی متفاوت می باشد، از ظروف در دار و بهداشتی پلاستیکی و ظروف شیشه ای با درجه بندی و متریال های مختلف می توان برای این کار استفاده نمود.

 

به طور کلی اگر فضای در نظر گرفته شده را داشته باشید، میزان هزینه ای که برای شروع کار نیاز است چیزی حدود 30 میلیون تومان خواهد بود که به خرید دستگاه تعلق می گیرد.

هزینه های تبلیغات را نیز می توانید با اشتراک گذاشتن در فضای مجازی به حداقل برسانید و با افزایش حجم سفارشات می توانید به خرید دستگاه های بیشتر و نیروی انسانی فکر کنید که این خود شروع کار جدیدی برای گسترده شدن کسب و کار شما خواهد بود.

آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های مورد استفاده در خط تولید مواد غذایی است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها