خرید دستگاه خشک کن دست‌ دوم دیوار

دستگاه خشک کن دست دوم آراد ماشین، مناسب برای خشک کردن انواع محصولات غذایی

در زمان‌های قدیم افراد با استفاده از روش های سنتی مانند پهن کردن انواع مواد غذایی در آفتاب و یا قرار دادن سبزی‌ها و خشکبار بر روی بخاری اقدام به خشک کردن این محصولات می‌کردند. اما امروزه صنایع با استفاده از دستگاه‌های مدرن صنعتی این عمل را انجام می‌دهند. دستگاه‌ میوه خشک کن صنعتی سرعت رطوبت‌گیری را بیشتر کرده و با استفاده از آن نیاز نیست مواد غذایی را در معرض نور خورشید قرار دهیم.

اگر قصد خرید دستگاه خشک کن را دارید و بودجه کافی برای خرید یک دستگاه با کیفیت ندارید می توانید از دستگاه های خشک کن دست دوم استفاده کنید. شرط خرید یک دستگاه استوک با کیفیت خرید از یک منبع معتبر است.

 

خرید دستگاه خشک کن دست دوم چه مزایایی دارد؟

اگر قصد داشته باشید به‌جای دستگاه‌های نو و جدید صنعتی، ماشین آلات دست دوم خریداری کنید با مزایای ویژه‌ای روبه‌رو خواهید شد.  از جمله این مزایا می‌توان به این موارد اشاره کرد که قیمت این دستگاه‌ها نسبت به ماشین‌آلات جدید و نو پایین‌تر بوده و برای خریدار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. همچنین دستگاه دست دوم قبلا امتحان خود را پس داده و فرد خریدار می‌تواند از قابلیت‌های دستگاه موجود مطمئن باشد.

خرید ماشین‌آلات دست دوم برای مجموعه و شرکت‌های نوپا بسیار حائز اهمیت است. این شرکت‌ها به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها معمولا به دنبال دستگاه‌های ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهند بود؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشند که دستگاهی که قصد خریدن آن را دارند به خوبی نگه‌داری و سرویس شده باشد و عمر مفید و ماندگاری آن طولانی باشد. ضمانت سلامت قطعات، خرید از یک برند و شرکت معتبر و امکان بازدید حضوری از جمله مهم ترین موارد در مبحث خرید دستگاه دست دوم است.

 

درایر استوک آراد ماشین، برای چیپس میوه گزینه بسیار مناسبی است.

 

خرید دستگاه خشک کن دست دوم از افراد و سایت های متفرقه و یا برنامه‌ی دیوار ممکن است چه خطراتی داشته باشد؟

  • خرابی در قطعات ریز و غیر قابل بررسی در نگاه اول
  • نداشتن ضمانت سلامت دستگاه
  • عدم پاسخگویی در صورت بروز مشکل
  • ارائه ندادن خدمات پس از فروش

درصورتی که قصد خرید دستگاه خشک کن دست دوم و استوک را داشته باشیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. محصول خریداری شده سرویس، پشتیبانی و مشاوره داشته باشد.

اگر بخواهیم دستگاه خشک کن دست دوم خریداری کنیم باید اطلاعات کافی راجع‌به آن محصول به دست بیاوریم و تحقیقات کاملی انجام دهیم. زیرا دستگاه های خشک کن دست دوم جدید و امروزی معمولا از ویژگی‌های فنی پیچیده‌ای برخوردار هستند. خرید دستگاه خشک کن دست دوم دیوار یا شیپور و یا برنامه‌های مشابه به دلیل عدم پشتیبانی، نبود اطلاعات کافی و ارائه ندادن خدمات پس از فروش معمولا مطمئن نخواهد بود.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه دست دوم کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید: 09197313849

 

  1. خشک کن دست دوم خریداری شده باید قابلیت به روزرسانی داشته باشند.

شرکت‌ها و صاحبان صنایع اگر قصد خرید محصولات دست دوم را داشته باشند باید به این نکته توجه کنند که دستگاه، قابلیت به‌روزرسانی داشته باشد. به دلیل اینکه علم و تکنولوژی روز مدام در حال پیشرفت می‌باشد خریدار باید این نکته را در نظر داشته باشد که دستگاه دست دوم‌ مورد نظر قابلیت پیشرفت، تغییر و به‌روزرسانی مناسب با نیاز تولیدی را داشته باشد.

  1. از موجود بودن قطعات وارائه سرویس برای محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنیم.

ماشین آلات مدرن از قطعات مکانیکی، الکترونیکی خاص و متعددی تشکیل می‌شود. بنابراین قبل از خرید دستگاه دست دوم باید در مورد موجود بودن قطعات زاپاس و تعویض آن‌ها در موارد اضطراری اطمینان حاصل کنید.

چه زمانی باید از خرید دستگاه خشک کن و یا سایر دستگاه‌های دست دوم پرهیز کنیم؟

  1. خرید خشک کن دست دوم دیوار یا شیپور که فروشنده شخص است و امکان پشتیبانی، محل مشخص، تلفن ثابت ندارد.
  2. خرید ماشین خشک‌کن بسیار قدیمی که امکان به‌روزرسانی نداشته باشد.

 

 

از کجا بدانیم که از چه شرکتی می‌توانیم محصولات دست دوم مطمئن خریداری کنیم؟

قبل از خرید ماشین خشک کن و سایر محصولات شرکت سازنده مورد نظر باید از سابقه و اعتبار مجموعه اطمینان حاصل کرده و تحقیقات لازم را انجام دهیم.

برند برجسته و موفق آراد ماشین با کسب موفقیت‌های روزافزون در حوزه فروش و تولید دستگاه‌های صنعتی در داخل و خارج از کشور همگام با شرکت‌های خارجی و به‌نام در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و توجه به نیاز مشتری یکی از اهداف اصلی این مجموعه است. کمپانی آراد ماشین علاوه بر تولید و فروش دستگاه‌های نو و جدید، امک

ان فروش ماشین‌آلات دست دوم از جمله ماشین خشک ‌کن را نیز فراهم کرده است. فروش این دستگاه‌ها با استقبال زیاد مشتریان و صاحبان صنایع روبه رو شده و با توجه به سابقه یازده ساله‌ی مجموعه‌ی آراد ماشین می‌توان با خیالی آسوده دستگاه مورد نظر را  از این برند، خریداری کرد.

دستگاه خشک کن دست دوم دیوار یا دستگاه خشک کن آراد ماشین؟

  1. محصول خریداری شده با گواهی ضمانت ارائه می‌شود.
  2. درصورت سفارش مشتری امکان تغییر در قطعات وجود دارد.
  3. تمامی اشکالات محصول از جمله، نقض های بدنه، خردگی رنگ و.. برطرف خواهد شد.
  4. اورهال کردن دستگاه
  5. ضمانت سلامت بدنه دستگاه
  6. امکان تست دستگاه توسط خریدار محترم جهت اطمینان از کارایی محصول

ما با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم. شما می توانید از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها