دستگاه خشک کن

فروش انواع دستگاه خشک کن میوه در انواع مختلف صنعتی،نیمه صنعتی و خانگی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا در شرکت آراد ماشین صورت می پذیرد.

دستگاه خشک کن از پر فروش ترین و کاربردی ترین دستگاه هایی محسوب می شود که برای انواع میوه ها و سبزیجات مختلف می توان از آن استفاده کرد.
از جمله اقداماتی که از زمان های گذشته تا به امروز بسیار مرسوم می باشد و مورد توجه قرار گرفته است، خشک کردن انواع میوه های مختلف بوده است تا بتوان از آن ها در فصول مختلف بهره مند شد. انواع محصولات خشک شده بسیار پرفروش هستند و بازار مصرف خوبی دارند. دستگاه های خشک کن به گونه ای طراحی و تولید شده اند که دارای سینی های مخصوصی هستند تا بتوان به بهترین نحو ممکن انواع میوه و سبزیجات را درون دستگاه قرار داد و خشک کرد.

انواع دستگاه خشک کن

دستگاه های خشک کن در سه مدل صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولید شده اند که مدل صنعتی نیز خود دارای دو مدل کابینتی و تونلی می باشد که هریک دارای ظرفیت ها و ویژگی های مخصوصی هستند. همچنین می توان اشاره نمود که سوخت دستگاه های نیمه صنعتی می تواند برقی و گازی باشند که با توجه به نیاز و نوع کاربری می توان مدل مورد نظر را انتخاب نمود و مورد استفاده قرار داد. دستگاه های صنعتی بصورت برقی، گازی، گازوئیلی، دوگانه یا سه گانه طراحی می شوند.

فیلم زیر دستگاه خشک کن خانگی (مینور)، شرکت آراد ماشین را معرفی می کند.

دستگاه خشک کن خانگی

دستگاه های خشک کن خانگی در اندازه ی 80*60*60 سانتی متر مناسب برای مصارف خانگی و کسب و کارهای کوچک می باشد. این دستگاه دارای 15 عدد سینی 50*25 سانتی متر می باشد که مناسب برای خشک کردن انواع میوه، سبزی، لواشک، گوشت و… است.

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی با عنوان مینی، در ظرفیت های 20 سینی و 30 سینی، طراحی و تولید شده اند. ابعاد سینی ها در این مدل 50*60 سانتیمتر می باشد. سوخت مصرفی دستگاه خشک کن مینی، بنا به درخواست مشتری می تواند برقی یا گازی باشد. بدنه دستگاه دارای عایق حرارتی XPS است که کمترین اتلاف حرارت را دارد. دستگاه مجهز به کانوکشن بوده که با عمل سیرکولاسیون، هوای گرم تولید شده توسط کوره را بصورت کاملا یکنواخت در بین سینی ها بجریان در می آورد. این عمل سبب می شود تا محصول شما بصورت یکدست خشک شود.

خشک کن نیمه صنعتی

این مطلب را مطالعه کنید: خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

دستگاه خشک کن صنعتی

شرکت آراد ماشین، دستگاه های خشک کن صنعتی کابینی را در انواع تک کابین، دو کابین و سه کابین طراحی و تولید کرده است. این دستگاه ها دارای 42 الی 130 سینی 72*72 سانتیمتر می باشند. سوخت مصرفی این دستگاه ها برقی، گازی، گازوئیلی،دوگانه یا سه گانه می تواند باشد. جنس سینی ها از کروم آبکاری شده است و جنس بدنه دستگاه از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای است. دستگاه دارای عایق حرارتی XPS است که کمترین اتلاف انرژی را دارد. برق مصرفی دستگاه تک فاز می باشد.

دستگاه خشک کن

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع دستگاه خشک کن میوه و یا دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها