از گذشته تا به امروز شرکت های زیادی تولیدات خود را به صورت گونی به بازار ارئه می کنند. قیمت انواع دستگاه پرکن گونی در بازار بر حسب شرکت های سازنده و مدل ها می تواند تفاوت داشته باشد.

این دستگاه موادی مانند سیمان، گچ و… در صنایع مصالح ساختمانی و معدنی موادی مانند شکر، نمک و خشکبار و آجیل فله ای در صنایع غذایی را با دقت مناسب و سرعتی قابل قبول در بسته بندی گونی می ریزد.

قیمت انواع این دستگاه در بازار نسبت به اسفاده آن مناسب است و واحد تولیدی مربوطه ای که می خواهد سود خود را با صرف هزینه ای نه چندان بالا نسبت به کار خود بالا ببرد می تواند از این دستگاه استفاده کند.

 

از گذشته تا به امروز شرکت های زیادی تولیدات خود را به صورت گونی به بازار ارئه می کند. قیمت انواع دستگاه پرکن گونی در بازار بر حسب شرکت های سازنده و مدل ها می تواند تفاوت داشته باشد.

 

 اطلاعات فنی انواع پرکن گونی آراد ماشین

از انواع دستگاه پرکن گونی به دو نوع پودری و گرانولی اشاره میکنیم.

دستگاه پرکن پودری مختص مواد پودری مانند آرد، در هر نوع کیسه ای می باشد.این محصول مجهز به اوگر حلزونی، ترازوی دیجیتال، کیسه گیر، نوار نقاله با ارتفاع قابل تنظیم، تابلو برق کامل، سیستم پی ال سی با صفحه اسکرین فارسی می باشد.

برق انواع دستگاه پرکن گونی به سفارش مشتری به صورت تک فاز و سه فاز ساخته می شود.همچنین توزین دستگاه به صورت ترازوی دیجیتال می باشد.

نوع دوم این دستگاه مختص به مواد گرانولی مانند شکر، برنج، کشمش و… می باشد که فاقد اوگر حلزونی است.

اطلاعات دقیق از محصولات اراد ماشین

 

ارتباط با آراد ماشین

کارشناسان خبره ی آراد ماشین پاسخگوی هرگونه سوال و مشاوره از طریق پل های ارتباطی(تلگرام، واتسپ، فیس بوک و…) می باشند.

آموزش و نصب انواع دستگاه پرکن گونی توسط شرکت آراد ماشین به صورت رایگان برای مشتریان گرامی صورت میپذیرد.

دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

* آراد ماشین تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات * 

همچنین بخوانید: دستگاه پرکن پودری

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!